erbicom
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 28 okt 2000
Ik zit nu achter een Acer Aspire laptop die kuren vertoont.Op geheel willekeurige momenten is het PLOEP! en zie ik heel kort een blauw scherm met een foutmelding en start de laptop opnieuw op. De foutmelding en het blauwe scherm zijn zo kort te zien dat ik niet kan lezen wat er staat. Soms gebeurd dit 4 keer achter elkaar en soms een hele middag niet. Soms lijkt het "geactiveerd" te worden door een programma dat gestart wordt,maar meestal lijkt het alsog het spontaan gebeurd. Ik heb al gescand op virussen (Norton en Housecall), Adaware en Spybot gedraaid met laatste updates, en de laatste updates van Microsoft geinstalleerd. Ik weet nu ieder geval dat het geen Sasser of Blastervirus is,maar wat dan wel? Ik zit zelf te denken aan een hardware probleem, hoewel er bij Apparaatbeheer geen uitroeptekens of vraagtekens staan. De laptop (AMD-Athlon XP-M) draait op XP-home en het enige dat eropaangesloten zit is een Bluetooth ontvanger voor de muis. Wie kan me helpenom een oplossing te vinden. Het is namelijk de bedoeling dat deze laptop morgen meegaat op vakantie en dan heb ik hemniet meer tot mijn beschikking. Gr. Erik.
Laatst bewerkt: