laptop xp installatie loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedoel het niet vervelend en begrijp me niet verkeerd, maar..... je zegt

heb er 3 xp home xp prof en nog een xp prof van vroeger 1 en nu 2 nieuwe

Ik moet ECHT 100% zeker weten dat het officiele XP cd's zijn, geen cd's die bij een eigen systeem horen en geen gebrande cd's.

Maakt niet uit als je die hebt, die heb ik ook, maar anders zit ik hier mijn tijd te verdoen

ok sry een officiele een gebrand net geprobeerd officieel maar mischien is die bescadigt

pppfff, daarom vraag ik dat dus al een paar keer......................

eerst toen dit begon had ik xp gewoon geintaleerd met gebrande cd had hem 2 jaar en toen viel de laptop zomaar uit zwart beeld en toen liep tie vast bij het laden van xp die balkje en toen had ik opnieuw geinstalleerd en nu dit

En nu geprobeerd zeker met die gebrande en die officiele zeker samen met een pc of laptop gekocht?

en die officiele zeker samen met een pc of laptop gekocht?

domme zogenaamde helper die mrmusic stuurt me effe berichten van je zet me voor jan de *** ofzo nou dat vind ik onacseptabel heb bijna 24 /7 ziten kijken dacht ff mischien een inf bestand probleem ff kijken naar installatie log voor mensen met deze probleem die ik had !!!

Hier Volg instructies voor xp alle versies

Start de pc installeer xp zoals normaal op het eind waar tie bevriest doe je hem handmatig uit
start hem op haal de cd er uit en dan komt er dat je de cd moet invoeren negeer het
stap 2 daarna druk je op SHIFT en dan F10 er komt een opdrachtprompt en dan typ je setupapi.log er komt een kladblok bestand ga helemaal naar onder en dan rechts zoek een .inf bestand in het laatste gedeelte (5 a 6 Regels van de laatste regels) en dan kopier je het .inf bestand inclusief windows opgevingsmapen bij mij was het c:\windows\cpu.inf als je het hebt gekopierd dan weer opnieuw naar opdrachtprompt en dan plakken geen CTRL V maar gewoon via muis alleen dan kan je plakken ! oke en dan zie je de .inf bestandje in weer een kladblok bestandje verwijder alles DUS CTRL A en dan backspace alles verwijdert ?? kruis en opslaan in standaard map dus gewoon afsluiten en dan ok klaar uit en dan aan klaar je laptop of pc is gemaakt !!!!! :thumb::thumb:

kennis is macht ik heb mijn laptop naar de winkel gebracht 10 euro betaalt om hem na te kijken en zegt me memory is kaduuk haaha ik dacht ja dag hun hebben hem niet kunnen maken

Alvast bedankt
(mijn eerste tut):o:o:o:o:)

domme zogenaamde helper die mrmusic stuurt me effe berichten van je zet me voor jan de *** ofzo nou dat vind ik onacseptabel heb bijna 24 /7 ziten kijken dacht ff mischien een inf bestand probleem ff kijken naar installatie log voor mensen met deze probleem die ik had !!!

gemaakt !!!!! :thumb::thumb:

kennis is macht ik heb mijn laptop naar de winkel gebracht 10 euro betaalt om hem na te kijken en zegt me memory is kaduuk haaha ik dacht ja dag hun hebben hem niet kunnen maken

Weet je wat onacceptabel is, een dergelijke opmerking.
In eerste instantie begrijp je helemaal niet waarom mrmusic het e.e.a. duidelijk wilt hebben waaraan hij persoonlijk een hoop tijd steekt, wat hij overigens wel meer doet bij de wat complexere zaken en hem dan voor domme helper uitmaken.

Bovendien kom je zelf met een aardig gecompliceerde oplossing, die aangeeft dat je er beslist meer mee van doen hebt gehad.

mrmusic, negeren deze opmerking.
Mij heb je in elk geval regelmatig goede (en niet alleen mij) tips gegeven.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan