Laptop zegt bij MUA1 (PC) niet genoeg schijfruimte, is er wel...

Status
Niet open voor verdere reacties.

dutchglory1986

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 mei 2009
Hoi,

Ik heb alles al geprobeerd wat in mijn vermogen ligt en kom dus als laatste redmiddel op deze site, ik hoop dat iemand mij kan en wil helpen..

Ik probeer op mijn laptop een PC-game (Marvel Ultimate Alliance) te spelen, maar het lukt niet. Er komt te staan (na succesvolle installatie, op C schijf) 'onvoldoende schijfruimte op harde schijf, wilt u doorgaan zonder op te slaan?). Lijkt alsof ik een keuze heb om door te gaan; wat niet zo is; dat balkje afsluiten is de enige optie en dan gebeurt er verder niets.

Ik heb al mijn schijven omgezet naar NFTS systemen (het waren eerst FAT32 systemen) en ook de Windows wisselbestanden (Windows swap files) heb ik opgeschroefd qua minimum en maximum grootte naar de vereisten.

Systeemvereisten zijn 8 GB schijfruimte op de harde schijf en tenminste 400 MB ruimte op de Windows swap files;

Momenteel heb ik op C: 55,91 GB (NFTS) en op D: 18,62 GB (NFTS) schijfruimte en zoals gezegd; de windows wisselbestanden (via Config -> Systeem -> Virtueel Geheugen -> Wisselbestanden) heb ik ook in orde gemaakt.

Nog steeds komt hetzelfde schermpje, ook na de boel te hebben ge 'uninstall'ed en weer opnieuw alles op de C schijf (met zogezegd 'voldoende' schijfruimte' te hebben geinstalleerd.

Ik ben ten einde raad, ik heb het hele internet afgezocht naar fora of hulpsites over dit, maar meer informatie kom ik echt niet te weten..

Wie heeft hier meer verstand van dan ik en is bereid mij te helpen? Mijn dank zou immens zijn :-( Ik wil dit spel erg graag spelen, op deze laptop.

Bij voorbaat al dank,

Groetjes

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan