Laptop ziet Accu niet mee. Na Upgraden Windows 7.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Piet Vut

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2005
Berichten
80
Hallo,

Mijn Laptop ziet de accu niet meer na het upgraden naar Windows 7.
Het is een Medion MD97900.

Wie weet de oplossing.

Piet Vut
 
hoe bedoel je?
Verklaar je nader.

waar zou je het dan moeten zien.
 
Hallo

De Laptop werk niet meer op de accu en het teken van de accu toestand geeft een rood kruis en de tekst "Kan geen Accu vinden".
Met een apart programma heb ik de accu getest en die zegt dat de accu100% in orde is.
Voor de upgrade was er ook geen probleem.

Groetjes Piet Vut.
 
Accu probleem

Hallo,

Volgens het systeem is de nieuw software geinstalleerd.
Met BatteryBarr is alles in orde 100 % opgeladen en capaciteit is goed.

Wat kan er nog meer mis zijn.
Kan er in het register een fout zitten.?

Groeten Piet Vut
 
Windows 7 Battery Notification Messages

Volgens bijgaand artikel , blijkt Win7 nogal gevoelig voor de kwaliteit van de accu en geeft zeer snel een melding.
Bijgaand artikel is een lap Engelse tekst en een oplossing wordt er niet echt gegeven.

Hoeveel % is de Accuslijtage en Gebruiksduur in BatteryBar op de laptop ?

Komt de afbeelding in het artikel overeen met jouw melding ?

Zie : http://blogs.msdn.com/b/e7/archive/2010/02/08/windows-7-battery-notification-messages.aspx

Als ik het goed heb , is de laptop een 'ouder' model uit 2006 en dat de accu min of meer 'versleten' is , kan voor de hand liggen.
Aanschaf van een nieuwe accu lijkt een duur grapje ! http://www.ciao-shopping.nl/Medion_Li_ion_accu_voor_MD_97900__743505

Je zult misschien met het 'rode kruisje' moeten leren leven , of moeten 'vertrouwen' op de gegevens van BatteryBar en het Accu pictogram verwijderen :

(in Vista) Rechtsklik Taakbalk > Eigenschappen > Systeemvak > Energie uitvinken > Toepassen en OK.
 
Laatst bewerkt:
Accu probleem

Hallo,

Het probleem blijft hij geeft niet aan dat de accu slecht maar Dat hij er NIET is.

Kan het zijn dat er oude driver software vervangen moet worden?

Graag een reactie
 
Je kunt in Apparaatbeheer - met een rechtsklik op Accu - proberen het Stuurprogramma bij te werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan