Laptop ziet geluid niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

vierkant

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2009
Hallo allemaal :)

Ik heb een asus k52jC, en doet het geluid al een tijdje niet meer van. Heb nieuwe drivers geprobeerd te downloade maar heeft niet geholpen. Als je oordopjes erin stopt doet dan geef hij wel gewoon het singaal door. Maar komt niet bij mijn eigen laptop speakers. IK heb al vanalles geprobeerd misschien weten jullie nog iets?

( Altec lansing srs premium sound, dat is geluid systeem)

MVG
Kevin

lijkt me meest voor de hand liggen dat je dan het geluid gewoon hebt uitgezet. Rechts onderin je scherm zit als het goed is een icoontje met een speakertje. Klik daar maar eens rechts op. Krijg je opties te zien.
Lukt dat niet, of heb je dat icoon niet, zoek het dan op in configuratiescherm.

Nee staat gewoon aan , anders gaf die ook geen singaal door aan oordopjes ;)
maar thanks

Laatst bewerkt door een moderator:
Dus je hebt wel geluid als je de oordopjes aansluit? Staatie dan niet ingestelt op lijn-ingang ofzo? Ik denk toch echt dat het een instelling is. Misschien kun je bij de eigenschappen kijken van je vloume. En als het geen resultaat biedt dan zou ik de laptop open schroeven om te kijken of er geen stekkertje los zit (wat mij heel onwaarschijnlijk lijkt). Succes, ik ben benieuwd.

Bij instellingen staat maar 1 soort uitgangspoort, afspeelappratuur(windows 7)

Ik schroef hem liever niet open zit nog grantie op maar ben bonnetje kwijt ;@ Tijd om eens goed te zoeken

Maakt anders ook ff een paar screenshotjes zodat we een idee kunnen krijgen hoe dit er bij jou uitziet.

Haha niet veel. Kun je eigenschappen of bij geavanceerd of configureren niets behalen? Ergens moet toch worden aangegeven dat hij alleen kijkt naar je lijn-ingang (als ik dat zo goed verwoord).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan