Laptop ziet WiFi punt niet meer na update Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

gamefreak23

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2013
Na het updaten van Windows 7 naar Windows 10 op mijn laptop, ziet mijn laptop de versterker van mijn WiFi signaal niet meer. Hij staat niet in de lijst met WiFi connecties. Ook handmatig instellen al geprobeerd, niet geholpen.
Gaat om een TP-Link versterker, dit dingetje.
Andere WiFi signalen, zoals de gene die uit de router zelf komt en alle andere spots uit de buurt staan er wel in, maar niet de versterker.

Wat moet ik doen?

Op welk kanaalnummer staat die extender? Kanaal 12 of 13? Indien ja, dan kan het zijn dat je in Apparaatbeheer -> dubbelklikken op je Wifi adapter onder Netwerkadapters -> tabblad Geavanceerd moet gaan instellen dat je in Europa bent (bijv. Frankrijk, Nederland etc.), dus niet in Japan of USA (omdat die geen kanaal 12 en 13 kennen).

Tijs.

Ik heb geen flauw idee welk kanaalnummer de extender staat. Volgens mij heb ik dat ook niet ingesteld toen ik hem installeerde (denk ik).
Apparaatbeheer -> dubbelklikken op je Wifi adapter onder Netwerkadapters -> tabblad Geavanceerd moet gaan instellen dat je in Europa bent (bijv. Frankrijk, Nederland etc.)

Ik denk dat ik dan nu toch echt wat fout doe, want ik kom hier op uit
q.PNG

Ik zie niet alle opties, nu.
Wat zie je nog verder als je de schuif aan de rechterkant van de opties naar beneden trekt?
Overigens: Als je nu vanaf op jouw pc/laptop op Internet kunt, kom vanaf die pc/laptop even naar de helpmij-chat, dan kan ik evt. kijken via Teamviewer Quicksupport of ik wat kan zien/uitzoeken voor je.

Tijs.

Probleem is gefixt! Blijkbaar moest de kaart geupdate worden, nu is hij meteen verbonden met de versterker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan