Laptop ziet wifi wel, maar kan geen verbinding maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

dolliteon

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2009
goedenavond allemaal.

Ik heb een probleempje waar ik niet aan uit kom.
Ik heb op een fujitsu amilo xp geinstalleerd, omdat dit beter werk dan vista. Het is voor gebruik van internet dus verder is er niet veel nodig.

Maar nu, alles is netjes geinstalleerd. Ik kan internetten via kabel, maar ik wil graag wifi. Ik kan wel draadloze verbindingen zien, alleen niet mee verbinden.
Ik zie de draadloze verbinding van hier, en via mijn telefoon ben ik er ook mee verbonden, maar als ik via windows er mee wil connecten, dan blijft hij na het invoeren van de sleutel, zoeken, en dan ineens stop hij ermee, en staat er nog steeds een kruisje door het icoontje onder in de startbalk bij de klok.

Ik heb netstumbler geinstalleerd en hiermee heb ik het zelfde verhaal...

Ik heb via de fujitsu site alle drivers wat te maken heeft met wifi en lan, opnieuw geinstalleerd... maar nog steeds niets...

Wie o wie kan me helpen?

probeer eerst je beveiliging eens uit te schakelen, als je dan kan verbinden weet je zeker dat de hardware en de drivers ok zijn.

Ik heb heel eventjes een geel uitroepteken gehad 2sec, verder heb ik alleen het rode kruisje. Ik ga eens kijken wat ik kan doen met die beveiliging van de router. Hij heeft t met Vista wel altijd gedaan met de originele key van de KPN experiabox...

Er heb nu een stoute Windows xp erop gezet incl driverpack en los daarvan ook de fujitsu drivers geïnstalleerd.

Ik ga het straks proberen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan