laptop zit router niet ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

pearl2000

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2005
Ik heb mijn laptop al 3 jaar nooit geen problemen gehad met draadloos verbinding , maar de laatste tijd wel elke keer als ik opstart krijg geen verbinding met de router ( heb een dell inspirion1521 met vista basic en een belkin router N+ ) .
na 4/5 keer opnieuw opstarten krijg wel verbinding , ik moet wel zeggen dat ik ook een draadloos printer heb ( lexmark s350 )
kan het daar aan liggen dat ik geen verbinding krijg ????? heel vreemd dus hoop ik dat iemand mij kan helpen.:shocked:

Ik heb mijn laptop al 3 jaar nooit geen problemen gehad met draadloos verbinding , maar de laatste tijd wel elke keer als ik opstart krijg geen verbinding met de router ( heb een dell inspirion1521 met vista basic en een belkin router N+ ) .
na 4/5 keer opnieuw opstarten krijg wel verbinding , ik moet wel zeggen dat ik ook een draadloos printer heb ( lexmark s350 )
kan het daar aan liggen dat ik geen verbinding krijg ????? heel vreemd dus hoop ik dat iemand mij kan helpen.:shocked:

Sinds wanneer heb je die printer ? kan zijn dat dat de verbinding stoort

had ik ook al voor de printer dat probleem , alleen het komt steeds vaker voor toen moest ik de laptop 1keer maar herstarten maar nu wel 10keer voor ik verbinding heb ... met mijn mobile telefoon zie ik de router wel en met de laptop niet dus het moet wel aan de laptop liggen ....?

Dan kan het zijn dat jou netwerkkaart aan het aftakelen is , of probeer nieuwe drivers te downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan