Laptop zonder besturingsysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Danitsja

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 feb 2006
Berichten
3
weet iemand waar er laptops te koop zijn waar geen besturing op zit
groetjes danitsja:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Veilingsites...

Waarom zou je daar uberhaupt interesse in hebben? Een pc zonder besturingssyteem is hetzelfde als een auto zonder stuur... Je hebt alle onderdelen maar je kunt er niets mee..
 
?

ik dacht dat je laptops net zoals een gewonen computer ook zelf kan installeren had ik tenmeninste ooit is gehoord
 
Veilingsites...

Waarom zou je daar uberhaupt interesse in hebben? Een pc zonder besturingssyteem is hetzelfde als een auto zonder stuur... Je hebt alle onderdelen maar je kunt er niets mee..
Wanneer je zelf in het bezit bent van Windows, en je wilt je eigen notebook samenstellen is dit een uitstekende optie.

Voor (zelfbouw)notebooks zonder besturingssysteem, kun je o.a. terecht bij:

www.bto-notebooks.nl
en
www.laptops4u.nl

Mijn huidige eigen notebook komt bij de laatste vandaan. Ben daar prima geholpen. Bij aflevering bleek 1 van de geheugenmodules kapot te zijn, na wat ge-mail (om te kijken wat het probleem was) werd zonder moeite een nieuwe module opgestuurd.
 
Laatst bewerkt:
Bij de meeste laptops kun je alleen uit opties kiezen en niet alles zelf samenstellen...

Ik dacht dat Dell OS-loze laptops zou gaan produceren maar weet het niet zeker.
 
Kijk voor een gedeelte zit je natuurlijk vast aan bepaalde componenten aangezien die geïntegreerd zijn op het moederbord.
Een voordeel is wel dat je geen rotzooi als Norton e.d. op je notebook wordt voorgeïnstalleerd. Een nadeel dat het wat meer tijd kost voordat je aan de slag kan.
 
laptop

ja ik ben in het bezit van een eigen windows en ik kan daar gewoon zelf zeggen welke programma,s ik wel wil en welke niet en dat vind ik prettig zo staat het op me gewoone computer ook. want die zooi zoals norton hoef ik allemaal niet heb zo me eigen voorkeur. allemaal erg bedankt voor de antwoorde hier kan ik wel wat mee

p.s. kan je ook gewoon met besturing erop kopen en dan zelf een andere besturing installeren?
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk. Je zult dan je hardeschijf moeten formateren, en dan kun je gewoon je eigen OS er op knallen. Alleen dan wel zonde van het geld, als je er toch al één bezit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan