Laptop zonder eigen beeldscherm met melding service user profile service verhindert

• Onderwerp starter Onderwerp starter tidv
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tidv

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 okt 2010
Goede avond,

Ik heb een laptop van HP die een kapotte beeldscherm heeft met windows 7 professional 32 bit, maar ik sluit hem altijd aan op de tv. Normaal heb ik daar geen problemen mee, maar nu zit ik met het probleem dat hij de melding geeft service user profile service verhindert aanmelden wanneer ik probeer aan te melden.

Nu heb ik verscheidene forumberichten gelezen over dit probleem, maar ik kan dus niet op de veilige modus komen! Ik krijg alleen beeld op mijn tv wanneer het gewone aanmelden ervoorkomt. Ik heb het beeldscherm van de laptop al gewoon uitgeschakeld.

Weet iemand hoe ik wel beeld krijg op mijn tv bij het opstarten zodat ik de veilige modus kan starten(voor het aanmelden) of hoe ik op een andere manier dit probleem kan oplossen.

Ik heb ook een andere laptop (64 bit) en die heeft een SATA aansluiting, misschien kan ik hier iets meedoen? Of zal ik helaas de windows 7 er opnieuw op moeten zetten?

Ik stel het eg op prijs als iemand mij zou kunnen helpen!

Groeten,

Tineke

Je kan proberen er zonder beeld op te komen:
Tijdens het opstarten Ctrl ingedrukt houden of F8 en dan was het volgens mij drie keer op pijltje omhoog drukken voor veilige modus.
Daarna denk ik dat je gewoon systeem herstel moet doen.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt. :thumb:

Dat probeerde ik al te doen, maar helaas heb ik dan echt geen flauw idee wat ik aan het doen ben, en volgens mij lukt dat ook niet echt.

Dus helaas dat werkte niet echt. Denk dat het toch maar opnieuw installeren wordt :(

In elk geval wel bedankt.

Hoi,
Niet windows opnieuw installeren!!!!!
Bij het opstarten druk op F8 dan krijg je een scherm te zien met de opstart mogelijkheden van windows 7 hij naar opstart herstel en druk op enter,
dan krijg je een venster te zien waar bij je op volgende moet klikken doe dat en hij gaat zoeken naar problemen (ook verhelpen als hij wat heeft gevonden)

Ik had probleem ook en het is zo verholpen bij mij!

Groet,
Dj Alva

Dat kan ik dus helaas niet doen, omdat ik niet kan zien wat ik doe. Ik heb dat namelijk al vele keren geprobeerd, maar er komt dan niets voor op het tweede beeldscherm, dus heb ik geen flauw idee wat er voor is.

Heb je een FN knop op je laptop druk die in en dan staat er ergens ik denk in ht blauw een beeldscherm op een toets gedrukt, druk FN in en tegelijk dat knopje LET OP doe dit alleen als je tweede beeldscherm is aangesloten!
Dan volg de stappen uit mijn vorige post en vioalla, hij moet het doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan