Laptop zwart beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

galaxy

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2003
Berichten
9
Hallo allemaal

ik heb hier een raar probleem,zat gisteren nog relaxt op internet toen ik dacht bij me zelf laat ik hem ff resseten een keer,had ik beter niet kunnen doen denk ik,want kreeg daarna alleen zwart beeld,zie ook geen opstart gegevens meer,zelfs als ik hem op een Monitor aansluit krijg ik geen beeld meer?
harde schijf draait en DVD/WR draait ook,Leds doen het ook allemaal.
wat ik ook doe ik zie alleen nog maar Zwart beeld en recht boven in de hoek krijg ik nog wat Wit beeld te zien,heel erg vreemd allemaal.
weet iemand wat er aan de hand is????
Het is een HP 9381 EA

 
Met andere woorden, je startte daarvoor je pc nooit opnieuw op?

Nouja dat is om problemen vragen want als het dan eens misloopt (zoals nu) heb je geen enkel idee wat er is misgegaan want ondertussen is er alweer zoveel opnieuw geïnstalleerd en dergelijke.

Nouja, geraak je in veilige modus?

zonee, vrees ik dat je alleen nog kan formatteren...
 
Met andere woorden, je startte daarvoor je pc nooit opnieuw op?

Nouja dat is om problemen vragen want als het dan eens misloopt (zoals nu) heb je geen enkel idee wat er is misgegaan want ondertussen is er alweer zoveel opnieuw geïnstalleerd en dergelijke.

Nouja, geraak je in veilige modus?

zonee, vrees ik dat je alleen nog kan formatteren...

Laat ik het zo stellen...ik starte zo nu en dan wel eens opnieuw op natuurlijk
alleen de laatste keer ging het fout.
Ga nu proberen Vista opnieuw te installeren met een schone install
Nadere info komt er nog aan hi
 
Ik raad je dus toch aan om het om te keren, de regel: opnieuw opstarten; uitzondering: standby of hibernate.

Als je moe wordt van het klikken: in energiebeheer kan je in vista aanpassen dat de afsluitknop in het startmenu windows volledig afsluit en niet alleen in hibernation zet.
 
Ik raad je dus toch aan om het om te keren, de regel: opnieuw opstarten; uitzondering: standby of hibernate.

Als je moe wordt van het klikken: in energiebeheer kan je in vista aanpassen dat de afsluitknop in het startmenu windows volledig afsluit en niet alleen in hibernation zet.

Nou ik ben er weer met wat meer info.
het gaat allemaal niet gebeuren wat ik wil.
wat ik ook doe het maak niks uit...krijg gewoon niks in beeld.
Als ik me Laptop opnieuw opstart met Vista in de lade hoor ik hem wel gaan maar krijg niks in beeld,normaal krijg je wel iets te zien als je je laptop opstart.
ik ben bang dat me moederboard of wat dan ook naar de kl.te is:confused:
wordt waarschijnlijk weg brengen of prullebak.
 
wit licht of echt een wit blokje?

Hoor je biosbeeps?
 
Kijk eens of het laptopscherm 'flikkert' wanneer je het open en dicht doet...

Sluit een extern scherm aan om te zien of je daar wel meer op ziet... (vergeet niet je laptop te 'vertellen' dat hij (ook) een beeld moet weergeven op het extern scherm, dit doe je dmv speciaal voorziene functietoetsen op je laptop, als je die niet vind moet je je handleiding raadplegen).
 
hoi,

Stuur het notebook maar op naar hp.hardware defect grafische kaart

Ik heb dit nu al 3x gehad, heb destijds 2 notebooks gekocht 9381 ea en ik zeg erbij de slechtste ooit.

nog nooit zoveel problemen gehad vooral warmte !!!

Op het moment dat ik dit schrijf is mijn notebook inmiddels bijna 3 weken weg naar hp, gelukkig valt het nog onder de reparatie garantie van augustus 2008, anders wordt het een dure zaak denk ik.

Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met dit notebook dan kunnen we samen iets ondernemen ik ben van mening dat het hier om een product fout gaat.



mvg,



Sander
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan