laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

marianneke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 feb 2001
Wie weet wat dit waard is:

Laptop Toshiba 4030
300MHZ
128Mb geheugen
10 Gb harddisk
13,3" scherm
usb - serial - paralel- infrared - cdrom - floppy - modem - goede accu (1 1/2 uur) - tas - boekjes ed.

XP
Office XP
NIS 2003
schoon geinstalleerd.

Ik zou zeggen 150 euro max. Ze zijn duurder dan gewone pc's, maar 300 mhz is behoorlijk oud in computertermen. Dat er een besturingssyteem opstaat is niet relevant.

Een aantal jaar geleden lag de prijs nog op 250 tot 300 euro, maar het zakt snel.

Verplaatst van hardware overig naar hardware laptop

Win XP en OfficeXP en NIS 2003 op dit systeem ???????

Hier heb ik wel mijn twijfels over. Denk dat dit niet kan werken.

JA hoor, werkt prima.

Heb even op marktplaats gekeken maar is zéér verschillend.
Voor dezelfde laptop maar slechts met 64Mb en HD van 4,3Gb wordt de ene keer 175 euro, de andere keer 340 euro geboden.
Da's dan ook de reden dat ik het hier eens vraag.

Marktplaats.nl is compleet verziekt sind de euro. Veel van de vraagprijzen zijn guldens 1 op 1 naar euro's omgezet. Ik heb niet de indruk dat de goederen tegen de vraagprijs de deur uit gaan.

Geplaatst door caveman
Ik heb niet de indruk dat de goederen tegen de vraagprijs de deur uit gaan.
Dat zijn niet de vraagprijzen, maar de bedragen die zijn geboden!

Zag ook nog eenzelfde staan met iets snellere processor en verder hetzelfde (10Gb, 128Mb) en daar is ook al 400 euro op geboden.

Dus zal ie daar zeker meer dan 150 euro opbrengen.

mijn bod was een beetje om te "teasen", maar als je ja had gezegd dan had ik de daad bij het woord gevoegd.
Ik heb n.l. zelf een omnibook helemaal compleet met alle toeters en bellen voor 140,- euro gekocht ook op Marktplaats.
Geloof me dat er een heleboel fakers zijn op Marktplaats en mensen die bieden op hun eigen advertentie (om zo de prijs op te drijven)
Ik heb mijn twijfels of je vraag thuishoort op www.helpmij.nl
want als je een indicatie wilt wat reeel is voor jouw laptop dan kun je zelf ook kijken op Marktplaats.
Ik denk dat je 'spekkoper' bent als je er 200 euro voor krijg 140 euro,- is reeler maar afijn ik wens je succes
Het blijft altijd wat 'de gek' ervoor geeft.

suc6!

Vóór ik deze vraag hier heb geplaatst had ik natuurlijk al op marktplaats gekeken. Maar omdat de prijzen daar zó uiteen lopen, wilde ik een onafhankelijke mening hierover van jullie horen. Om te kijken wat een reëele prijs zou zijn.
Maar ook hier loopt het uiteen, hoewel jullie nogal onder de prijzen op marktplaats zitten.
Zal dus inderdaad mede een kwestie zijn van "wat de gek er voor geeft".

Maar goed. Ik ga er dan maar eens van uit dat ik via marktplaats toch zo'n 200 euro kan beuren. Tel ik op bij mijn "spaarpotje" en ga nu zelf eens op zoek naar een andere mooie die vooral wat sneller moet werken bij het bewerken van digitale foto's.

Bedankt voor jullie reacties!

antwoord

en dan heb je bij deze toch het antwoord op je vraag.....
(200 euro) en kan de status van je vraag op opgelost gezet worden.
Succes met je aanschaf en wellicht tot ziens op marktplaats ehh..... helpmij natuurlijk..

Ger

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan