Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annie42

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2001
Ik heb een (oude) laptop gekregen: Toshiba Satellite Pro.
Zelf heb ik een 1,8 ghz pc met windows xp erop, nu wil ik met de laptop op het internet, wie weet hoe dat moet of wat ik voor een kabeltje er voor nodig heb. Ik heb er enkel een stroomkabel bij en meer niet, o, ja op de laptop is windows 98 2e editie geinstalleerd en ik zie er zelf een usb aansluiting op en voor de printer en voor muis een gewone aansluiting.

Groetjes, Annie

Zit er intern een modem of netwerkkaart in?

En hoe zit je nu op het internet? En wil je gelijktijdig met die notebook en pc op het internet?

Geplaatst door m@rio
Zit er intern een modem of netwerkkaart in?

En hoe zit je nu op het internet? En wil je gelijktijdig met die notebook en pc op het internet?

Ja sorry vergeten, ik heb kabel modem en schrijf op wat er bij netwerkadapter staat:

Microsoft Virtual Private networking adapter
Toshiba FIR-poort Type U,
Trouwens het system nummer is 460CDT.

Nee ik heb van alles gedaan er aan, maar het is nog steeds niet gelukt, ik heb ook nog 3 dagen zonder internet gezeten en toen geen tijd meer gehad om door te gaan.

Ik krijg nog steeds het intenet niet op de laptop, dus ga stug verder en jullie horen het zeker, wist ook niet dat het al 14 dagen geleden is, de tijd gaat ook zo snel!!!

Groetjes, Annie

Hallo allemaal,

Sorry het is al 3 weken geleden maar heb niet aldoor achter de pc kunnen zitten door omstandigheden.

Ik ben er nog steeds niet uit om de laptop aan te sluiten voor internet en/of netwerk, wel van alles geprobeerd.
Nu dacht ik dat er een USB aansluiting op zat, maar het is net zo'n soort tekentje maar dan met gelijke pootjes,
(dus een middenstreepje en dan 2 zijwaarts gelijke lengte als het middenstreepje en een stipje er op), beetje moeilijk uitleggen, misschien wel bekend bij iemand.

Volgens mij werkt het dus niet als USB, heb er ook nog een transfer cable voor gekocht na aanraden van de verkoper, doch ook deze maakt geen aansluiting.

Wie weet wat het voor symbool is.

Er zit wel een infrarood oog op, maar of dat werkt en dan moet ik daar ook weer een andere aansluiting voor hebben dat weet ik al helemaal niet.

Ik hoop dat het zo begrepen wordt, want het is moeilijk uitleggen.

Wel alvast bedankt en gr,

Annie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan