Hallo
Ik heb een vraag die ik ook elders heb gesteld in het forum, maar het is toch beter het hier te plaatsen.
Want het gaat meer om laptop dan om windows 98.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb een ouwe laptop met 1gb HD een gateway solo 2100.
Maar ik heb em gisteren perongeluk stuk gemaakt,door verkeerde bestanden in het register.
Wie kan mij helpen. Het is niet mogelijk om windows er uit te verwijderen zo en zo alles verwijderen lukt niet.
Ik heb al heel veel mogelijkheden geprobeerd, maar ik krijg steeds dezelfde foutmelding.
Dit programma heeft een ongeldige bewerking uitgevoerd en wordt afgesloten en
explorer heeft een fout in betrekking tot ongeldige pagina veroorzaakt in module explorer.exe
Mijn vraag is kan ik de software nog verwijderen, het moet toch er uit kunnen.
Wie heeft advies voormij,
p.s. ik kan wel via opstartdiskette in dos komen maar wat ik ook invul achter het A:/> staat altijd "opdracht of bestandsnaam is onjuist.
ik zou blij zijn als het goed zou komen,
Alvast bedankt,
manno
Ik heb een vraag die ik ook elders heb gesteld in het forum, maar het is toch beter het hier te plaatsen.
Want het gaat meer om laptop dan om windows 98.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik heb een ouwe laptop met 1gb HD een gateway solo 2100.
Maar ik heb em gisteren perongeluk stuk gemaakt,door verkeerde bestanden in het register.
Wie kan mij helpen. Het is niet mogelijk om windows er uit te verwijderen zo en zo alles verwijderen lukt niet.
Ik heb al heel veel mogelijkheden geprobeerd, maar ik krijg steeds dezelfde foutmelding.
Dit programma heeft een ongeldige bewerking uitgevoerd en wordt afgesloten en
explorer heeft een fout in betrekking tot ongeldige pagina veroorzaakt in module explorer.exe
Mijn vraag is kan ik de software nog verwijderen, het moet toch er uit kunnen.
Wie heeft advies voormij,
p.s. ik kan wel via opstartdiskette in dos komen maar wat ik ook invul achter het A:/> staat altijd "opdracht of bestandsnaam is onjuist.
ik zou blij zijn als het goed zou komen,
Alvast bedankt,
manno