laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

wiehelptmijdan

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2007
Berichten
5
even een niet erg toepasselijke vraag maar ik wou graag weten al heb je een laptop met XP, waar 1 gebruiker op staat, en deze gebruiker een wachtwoord heeft... kun je dan helemaal niks met de laptop als je het wachtwoord niet weet, of kan je een laptop resetten op een of andere manier... het is niet voor verkeerde doeleinden bedoelt hoor maar ik wil dat graag weten want dat weet ik niet....:p
alvast bedankt
 
natuurlijk kun je er een installatiecd indoen van windows xp en dan overnieuw installeren.
 
dus dan stop je die CD erin en zet je hem aan en spreekt alles voorderest vanzelf en is je laptop gewoon herboren zegmaar zonder dat je het wachtwoord van die ander hoef te weten....
 
Je zou het kunnen proberen via de naam administrator
 
ja maar ik bedoel als daar ook een wachtwoord op zit... of kan een laptop niet maar 1 gebruiker hebben die een wachtwoord heeft?? stel ik heb een laptop met 1 account voorzien van wachtworod die ik vergeten ben.... dan is het dus mogelijk om je laptop zegmaar helemaal overnieuw te beginnen...
 
natuurlijk.. gewoon installatiecd erin van XP en dan draaien die hap. moet lukken lijkt me.
 
Hoi !

Opstarten in de veilige modus en inloggen als Administrator al geprobeerd ?

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan