laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

nuluji70

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2006
De accu van mijn laptop loopt snel leeg, zou iemand mij kunnen vertellen wat het probleem hier kan zijn

Misschien een slechte accu, hoe lang duurt dat de accu leeg is.

Het kan ook zijn dat je het display te helder hebt ingesteld.
Heb je ook dingen via USB aan je laptop hangen? deze worden vaak ook gevoed via USB ....

Maar daarom kan die accu wel kapot zijn, er hoeft maar 1 cell defect te zijn en die hele accupack is waardeloos geworden.

Je kan toch ook nog zien hoe vol de accu nog is? rechtsonderinbeeld zie je wel een icoontje voor de power van de batterij, hoeveel procent power er nog inzit, het zou ook best wel kunnen dat je adapter niet goed meer is en de accu maar tot de helft vult

Maar daarom kan die accu wel kapot zijn, er hoeft maar 1 cell defect te zijn en die hele accupack is waardeloos geworden.

Je kan toch ook nog zien hoe vol de accu nog is? rechtsonderinbeeld zie je wel een icoontje voor de power van de batterij, hoeveel procent power er nog inzit, het zou ook best wel kunnen dat je adapter niet goed meer is en de accu maar tot de helft vult

Bedank voor je reactie maar ze hebben me geadviseerd om de accu te kalibreren en hij doet het nu perfect moet ik zeggen.
Dus het probleem is gelukkig opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan