Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hiper94

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2009
Hallo allemaal ik heb een laptop nodig voor school. Ik heb geen verstand daarom vraag ik hulp :)
Ik heb geen andere pc of laptop meer (deze ga ik weggooien omdat het een ***ding is.)
Ik wil dit keer een laptop en dat heb ik ook nodig voor school. Omdat ik geen andere pc/laptop ga ik hier ook een spel ook spelen het is een ouwe FPS spel van 2001 Soldier Of Fortune 2 MP (ik speel geen andere spellen alleen sof2)

Processor 2 GHz Athlon II Dual-Core M300
Werkgeheugen 4 GB
Harde schijf 320 GB @ 7200 rpm
Beeldscherm 17,3 inch met 1600 x 900 resolutie en LED-verlichting
Besturingssysteem MS Windows 7 Home Premium 64-bit
Videokaart: ATI Radeon HD4530 videokaart met 512 MB aan DDR3-geheugen

Altec Lansing speakers + subwoofer
Dvd/cd-combodrive (lezer/brander)
802.11b/g Wireless LAN
0,3 megapixel webcam
HDMI-, FireWire-, eSata- en USB-aansluitingen

Prijs is 550 euro.

Wat vinden jullie van deze laptop?
Is hp een goede merk?
zal sof2 lekker draaien?
is het een handige laptop voor school?

** Sorry ik weet niet of dit het goede plaats was **

Het beste voor die prijs wat ik kan vinden is deze : http://www.chear.nl/Chear_Computers...m_term=PC_Laptops&utm_content=Chear_Computers

Maar ik heb een vermoeden dat dat de laptop is waar je het over hebt.

Dus een prima keuze!
Videokaart lijkt me voldoende en is een prima laptop voor eigenlijk alles behalve zware games en multimediatoepassingen ( professionele videobewerking etc. )
ja dat is hem :D maar ik geen verstand van laptops ik heb gelezen dat een 17,3 inch scherm zwaar is om mee te nemen. Ik moet hem elke dag naar school meenemen heeft iemand daar ervaring mee of heeft iemand tips?

ja dat is hem :D maar ik geen verstand van laptops ik heb gelezen dat een 17,3 inch scherm zwaar is om mee te nemen. Ik moet hem elke dag naar school meenemen heeft iemand daar ervaring mee of heeft iemand tips?
Ik heb zelf ook een acer ik laat hem uitbreiden kost minder geld dan een nieuwe
mijn laptop is een aspire 5315. Ik laat er een 320gb hdd en 1gb ram erbij zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan