laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

suffie

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2006
hallo

daar ik kort in het bezit ben van een nieuwe laptop met draadloos interenet.
Heb een oude laptop staan maar deze is niet op internet,aangesloten.

Nu wilde ik deze laptop gebruiken voor m,n kleinkind om er spelletjes op te doen.
Kan ik deze laptop gewoon in de stekker doen waar mijn nieuwe laptop in zit.
En hem dan aansluiten op internet, welke handelingen moet ik dan verrichten

graag hierop een antwoordje

b.v.d groetjes suffie

De nieuwe laptop is toch draadloos verbonden met internet? Dan zit de nieuwe toch niet ook nog met een kabel in de router?

De oude kan je gewoon bekabelt aansluiten op de router.

hallo

daar ik er nog niet uit ben, het volgende mijn nieuwe laptop is gewoon verbonden met stroom ook al heb ik draadloos internet.
i.v.m besparing batterij is anders snel te snel leeg. mijn oude laptop is dus niet aangesloten op internet, maar dat zou ik graag willen. moet ik dan de zelfde gegevens invullen als van mijn nieuwe laptop. kan ik 2 laptos gebruiken?????graag een duidelijk antwoord hierop hoe stel ik mijn oude laptop in, voor gebruik op internet

groetjes suffie

Aansluiten op het stroom en internet verbinging zijn twee verschillende dingen en hebben niets met elkaar te maken.

Is de nieuwe laptop met een kabel aangesloten op de router? Zo ja, dan gebruikt die laptop nu geen draadloos internet.

Dus eerst zal nu duidelijk moeten worden hoe de nieuwe laptop zijn internet krijgt. Heb het vermoeden dat er wat door elkaar gehaalt word kwa kabels.

Welk modem en of router (merk en type) zijn er aanwezig?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan