laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berendbotje

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2006
Goedeavond. Als mijn dochter haar laptop aanzet dan geeft hij aan dat hij niet automatisch hersteld kan worden en dat de pc afgeslotn moet worden. Systeemherstel is niet mogelijk. Wat is hier aan de hand??. De laptop is een packard bell en is ongeveer 2 jaar oud

Berendbotje. Scan is op virussen, dit is denk ik niet helemaal lekker. Hier een handleiding over allerlei. klik

manamana,dit kan ik niet..Ik open de laptop en hij geeft aan controleren op problemen, en daarna opstart herstel aanbevolen.. Vervolgens geeft hij aan dat de pc niet automatisch wordt hersteld.Ik heb een geheugentest gedaan wat wel kon,maar daar waren geen problemen mee. Dus wat is wijsheid...

Nou dat is wat. Kun je niets halen uit de eerdere link. Lastig als je geen CD rom hebt. Terug naar Fabrieksinstellingen. Maar dan ben je alles kwijt. :o En dat wilt ze zeker niet. Of maak eerst een backup van alle belangrijke bestanden, documenten, foto's en enz. :confused: Sorry dat ik je in dit geval niet verder kan helpen.

manamana, ik ben ff de dochter van Berendbotje.. Ik kan het systeem volledig herstellen naar de fabriekswaarden , alle gegevens op station C: worden dan verwijderd.. of het besturingssysteem herstellen en gebruikersgegevens behouden. Dan worden de bestanden overgezet naar C: op een Backup, updates en software die zijn geïnstalleerd na het eerste gebruik van de computer worden dan gewist of moeten opnieuw geïnstalleerd. Wat kan ik het beste doen? Of kan ik beter met mijn laptop naar een computerzaak gaan, en hem daar laten repareren? Ik wil namelijk graag op mijn laptop spellen spelen.. Is het dan ook zo dat ik geen internet meer heb??

Laatst bewerkt:
Raparatie is beter en hun kunnen zeker een backup maken. Dat zullen ze je ook vragen. Dan heb je gelijk een schone installatie en weer en supersnelle laptop. Maar dat is een keus die ik zou maken, maar jou keus is wellicht anders. Vraag vooral eerst wat het gaat kosten. Als het te duur is of gaat worden, overweeg dan dit wat je typte.
"het besturingssysteem herstellen en gebruikersgegevens behouden". :eek:

Als ik de laptop nu open,dan krijg je het bericht van services starten,maar dit doet hij al een paar uur. Dus wat is wijsheid

Het lijkt wel of er een kreupele rondwaard in je computer. Er is iets goed mis, maar kan er ook niet direct een verklaring voor vinden.

Probeer deze eens. Rustig werken en schrijf op wat je doet, altijd makkelijk.

Wat heb je eigenlijk vista of windows 7.?? En zelf oplossen is wel zo leuk om toch te proberen he. ;)

Ik heb de laptop inmiddels weggebracht naaar een deskundige en die zou hem nakijken. Want ik kom er niet uit

Oke, wacht eens af ben eens benieuwd wat de oorzaak was. Jij ook bedankt zover. :(

Het blijkt dat de harde schijf kapot was. Hij is nu al 2 dagen bestanden aan het omzetten en zit pas op 20%. Dus het duurt nog wel even. Hij is of was erg langzaam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan