Laptopadapter + beeldschermhelderheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zoneraver

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 dec 2006
Hoi,
eerst was het zo dat als ik mijn stroomvoorziening van mijn laptop aansloot op mijn computer, dat mijn laptop een helderder beeld gaf. Nu is het anderssom: als ik de stroomadapter aansluit, wordt mijn beeld minder helder. Ik weet niet hoe dit komt, en dit is zeer irritant!
Ik hoop dat jullie weten hoe ik dit weer kan terugdraaien.

Groetjes,
Zoneraver

Als ik de stroomadapter op m'n laptop aansluit, en dan de accu eruit haal, blijft het scherm donker (het lijkt alsof alleen de backlight weg is).

Dus wanneer de accu erin zit, en de stroomadapter eruit, is de backlight weer aan

Welkom op Helpmij. :)

De vraag is verplaatst naar de juiste sectie.

Ik was met jou eerst op zoek naar mogelijk aangetaste contactpunten van/voor je accu, maar dat is dus niet aan de orde. Dan ben ik bang dat de miniscule bedradingen door de scharnieren van je laptop het aan het begeven zijn. Ik weet niet hoe oud de laptop is, maar als het tegen zit, zou binnenkort het backlight het wel eens helemaal kunnen begeven.
Een reparatie is wel nodig, lijkt mij, maar of het de kosten nog waard is?

Is het echt zo erg, want alles werkt nog, maar dan omgedraaid...

Ik had eigenlijk verwacht dat ergens een fout in de instellingen zou zitten :s

Daar zijn de omstandigheden waaronder het is voorgekomen te grillig voor.
Anders had je nog naar je video-kaart kunnen kijken, maar daar is nu geen "houvast" voor.
Misschien ziet iemand anders hier nog een mogelijkheid, anders dan nakijken van de bedradingen.
Dan moet je even afwachten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan