Laptopbeeld kapot en Windows ziet het ook niet meer zitten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Carp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Carp

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2005
Goedenmiddag,

Om te beginnen weet ik niet precies of ik in de goede rubriek zit, maar daar komen we vanzelf wel achter. Gister avond zat ik een serie te kijken toen mjin laptop op zwart ging en uitzichzelf uitviel. Sindsdien is het scherm een en al ellende. Ik heb nu 2x het zelfde beeld boven elkaar ( het scherm is dus in 2en en onder en boven geven allebei hetzfde weer) en het is amper te zien wat er staat. Ik heb systeem herstel geprobeerd en geprobeerd nieuwe videokaart drivers te installeren. Helaas zonder resultaat. Opstarten is trouwens alleen mogelijk in veilige modus.
Alvast bedankt!

Mvg Casper
Ps het is een Dell vostro 1400 met Vista.

heb je misschien de mogelijkheid om je laptop aan te sluiten via een Vga kabel naar een tv of een monitor

vga kabel is die kabel die meestal tussen een desktop computer en het beeldscherm inzit

Bedankt voor je reactie. Ik heb dit niet kunnen testen. Momenteel ben ik in de Ardennen en heb niets bij me. Ik hoop daarom dat het op te lossen valt met een updateje of iets dergelijks!

Hallo

Heb je wel een korrekte beeldweergave tijdens de p.o.s.t. en eventueel in de b.i.o.s. ???

Hopelijk voor u van wel .

indien ja , zal vermoedelijk de videodrivers van deze laptop opnieuw installeren de oplossing zijn.

Indien niet , dan vrees ik dat de videochipset te warm is geworden , met dit resultaat als gevolg.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan