laptopkeuze

Status
Niet open voor verdere reacties.

maks22

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2007
Ik ben student en zoek een laptop die 5 jaar meegaat.
Ik ga er geen zware grafische zaken (zoals games) op doen.

Mijn persoonlijke voorkeur (oa stevigheid en betrouwbaarheid) gaat uit naar een dell.
Ik had een dell 6400 op het oog, maar sinds een paar weken is deze niet meer in T7xx beschikbaar, enkel nog in de oudere T2080. Hierdoor is deze plots veel minder aantrekkelijk en moet ik op zoek naar een andere.

Deze 4 laptops heb ik uitgekozen, welke verkiest jullie voorkeur? Zijn er nog andere types (eventueel zelfs van andere merken) die in dit rijtje passen of beter aan te raden zijn??

DELL Inspiron 1520 (€ 1.265)

PROCESSOR Intel® Core™2 Duo T7100 Processor (1,80 GHz, 800 MHz, 2 MB L2-cache)
BESTURINGSSYSTEEM Legitieme Windows Vista™ Home Premium - Nederlands
KLEUR KEUZE Jet Black met matte afwerklaag & geïntegreerde camera met 2.0 megapixel
LCD-SCHERM 15.4" W Screen XGA TFT Display resolution: 1280x800 with TrueLife™
GEHEUGEN 2.048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1.024]
HARDE SCHIJF 120 GB SATA harde schijf (5.400 rpm)
GRAFISCHE KAART nVidia® GeForce™ Go 8400M GS met 128 MB DDR2 toegewezen grafisch geheugen
OPTISCH(E) STATION(S) Vast intern 8x DVD+/-RW-combinatiestation met software
HOOFDBATTERIJ 9-cel lithium-ion hoofdbatterij (85 W/h)
ONDERSTEUNING 3 jaar (optie 4 jaar) hardwaresupport voor consumenten incl. 's avonds en 's zaterdags

DELL Vostro 1500 (€ 1.280)

BESTURINGSSYSTEEM Legitieme Windows Vista™ Business - Nederlands
KLEUR KEUZE Jet Black met matte afwerklaag & geïntegreerde camera met 2.0 megapixel
LCD-SCHERM 15.4" W Screen XGA TFT Display resolution: 1280x800 with TrueLife™
HARDE SCHIJF 160 GB SATA harde schijf (5.400 rpm)
GRAFISCHE KAART 128 MB NVIDIA® GeForce® 8400M GS
OPTISCH(E) STATION(S) Vast intern 8x DVD+/-RW-combinatiestation
HOOFDBATTERIJ 9-cel lithium-ion hoofdbatterij (85 W/h)