laptopprobleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dingeman

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2000
Hoi,

Ik ben sinds kort in het bezit van een laptop. Nu heb ik bij chello een account op mijn vaste pc met ook een antivirusprogramma. kan ik nu op de laptop zonder meer een andere account maken maar dan zodanig dat ook mijn virusprogramma daar draait?

m vr gr,

Dingeman

Op jouw laptop zul je toch echt een virusscanner moeten zetten.
Je kunt geen gebruik maken van de virusscanner op jou andere computer.

Geplaatst door Dingeman
Hoi,

Ik ben sinds kort in het bezit van een laptop. Nu heb ik bij chello een account op mijn vaste pc met ook een antivirusprogramma. kan ik nu op de laptop zonder meer een andere account maken maar dan zodanig dat ook mijn virusprogramma daar draait?

m vr gr,

Dingeman

Ik begrijp uit dit bericht dat je een chello-abonnement hebt met een virusscanner op de server van de provider.
Dat wil zeggen dat de e-mail die bij je binnekomt reeds gescanned is.

Als je een nieuwe account neemt moet die ook de virus scannen, dus moet je ook daar iets extra betalen voor de controle op virussen.

Heb je echter een antivirusprogramma op je desktop draaien, dan kun je in principe dat programma dupliceren op je laptop.

Laptop

Hoi,

Dus als ik het goed begrijp kan ik mcaffee op desk en lap draaien?, ik heb inmiddels ontdekt dat ik in mcaffee meerdere accounts kan toevoegen...

Re: Laptop

Geplaatst door Dingeman
Hoi,

Dus als ik het goed begrijp kan ik mcaffee op desk en lap draaien?, ik heb inmiddels ontdekt dat ik in mcaffee meerdere accounts kan toevoegen...

Juist, ja.

als jij alleen de virusscanner van chello gebruikt voor jou mail dan wil ik jou laptop niet zijn.
eventjes het internet op en je bent besmet.
op jouw laptop moet gewoon een virusscanner komen te staan.

Laptop

Yep,

o de lap staat mcaffee internetscurity, maar ik wou deze ook graag op mijn desktophebben. Maar of dit kan?

Re: Laptop

Geplaatst door Dingeman
Yep,

o de lap staat mcaffee internetscurity, maar ik wou deze ook graag op mijn desktophebben. Maar of dit kan?

Ja dat kan.
gewoon installeren met dezelfde code.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan