Laptops van BTO, ervaring?

• Onderwerp starter Onderwerp starter DW23
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DW23

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2011
Op het internet gaf iemand mij het idee om een laptop bij BTO te bestellen (BTO.eu). Ik heb wat research gedaan, en ik zie alleen maar positieve reacties. De laptops van BTO kan je zelf samenstellen, wat betekent dat de prijs wat hoger ligt dan gemiddeld. Daar staat tegenover dat de service heel goed en compleet zou zijn.

Ik ben razend benieuwd of iemand een BTO heeft, wat voor één en hoe hij hij BTO in het algemeen ervaart (en haar service).

Bvd!

Heb jaren geleden een Barebone gekocht bij BTO. CPU, geheugen en HDD kwamen bij een andere leverancier vandaan. Dat heeft destijds wel wat problemen opgeleverd omdat de notebook niet opstartte. BTO gaf de CPU de schuld, maar uiteindelijk hebben ze toch de BIOS opnieuw geflashed. Daarna werkte de notebook wel, dus het was wel degelijk een probleem met de bare-bone.

Wat ik verder lees is ook zeer positief en ik zou ook zeker voor een nieuwe notebook een kijkje nemen bij BTO.
Een ander die hetzelfde principe hanteert is Xnotebooks.

BTO heeft eenzelfde (goede) naam als XXODD, maar laatstgenoemde was eind 2010 van de ene op de andere dag failliet........................
Niet dat het wat van BTO zegt, maar enige voorzichtigheid is in deze economsich roerige tijden misschien wel geboden?

Laatst bewerkt:
Iemand die ik ken heeft een BTO laptop gekocht en is er erg over te spreken. Maar dit is maar één persoon en net zoals gast0225 al aangaf is enige voorzichtigheid is in deze economsich roerige tijden misschien wel geboden?.

Ik heb er zelf trouwens ook over zitten te denken om er één aan te schaffen, maar ik heb toch gekozen voor een DELL XPS15(kan je ook zelf samenstellen).

Dennis

ik heb er zelf geen ervaring mee,
maar k heb gister ook ff rondgeken en bij http://www.xnotebooks.nl/
kwam ik wat goedkoper uit, en je hebt ook wat meer opties.
hou wel in je achterhoofd dat bij beide sites de prijzen excl. OS zijn.

Laatst bewerkt:
Heb jaren geleden een Barebone gekocht bij BTO. CPU, geheugen en HDD kwamen bij een andere leverancier vandaan. Dat heeft destijds wel wat problemen opgeleverd omdat de notebook niet opstartte. BTO gaf de CPU de schuld, maar uiteindelijk hebben ze toch de BIOS opnieuw geflashed. Daarna werkte de notebook wel, dus het was wel degelijk een probleem met de bare-bone.

Wat ik verder lees is ook zeer positief en ik zou ook zeker voor een nieuwe notebook een kijkje nemen bij BTO.
Een ander die hetzelfde principe hanteert is Xnotebooks.
BTO lijkt mij over het algemeen genomen wel goed, maar persoonlijk vind ik de X-Books te weinig uitstraling hebben. Ik heb daarom voor de Clevo Haswell Notebook P157SM gekozen van Bytes at Work....voorheen ook wel bekend onder de naam XXODD. Ook zij hanteren dezelfde methode als BTO.

Laatst bewerkt:
Welkom Gamers,

Zoals je ziet reageer je op een bericht uit 2011. Volgens onze voorwaarden is het niet toegestaan om berichten omhoog te halen ouder dan 3 maanden, daarom gaat er dan ook een slotje op het topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan