Laptopscherm blijft zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

vinnyvdb

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2009
Hoi,

Sinds gister heb ik de Windows 8 Preview op mijn laptop gezet. Nu heb ik het probleem dat mijn laptop beeldscherm zwart blijft, als windows eenmaal is opgestart.
Ik heb wel beeld tot het windows 8 logo (tijdens laden windows) weg gaat, dan wordt mijn scherm zwart en herkent mijn laptop zijn eigen scherm niet meer. Heb nu extern scherm eraan en dan zie ik alleen mijn extern scherm(Tv) als hoofdscherm.

In veilige modus ziet de laptop wel zijn eigen scherm en doet hij het prima.

hoe zou ik dit kunnen oplossen?
Heb al de nieuwste drivers etc,

Gaat over een :
Medion Erazer X6816
I7, 6gb, nvidia geforce gt 555m 2gb.

Alvast bedankt :)

zet je beeld even aan:P

Nee oke nu ff serieus. Wanneer deed het probleem zich voor? Het lijkt mij gewoon dat wanneer je een beeld afkoppelt dat je videokaart blijft zeggen dat het hoofdscherm het externe scherm is, kan je wel schermen slepen naar dat andere scherm?

Oke dit is heeeeeel raar, :O
Nu net kom ik terug van buiten, was aan mn autotje knutselen en mn laptop was in slaapstand gevallen. Druk ik mn laptop weer aan en heeft die mn beeldscherm gevonden en 'drivers' geinstalleerd.

Maar probleem kwam al toen de installatie van windows 8 klaar was,
Dus mocht iemand hier nog problemen mee hebben,
denk dat je dan moet zorgen dat je alle drivers hebt geinstalleerd, een auto hebt en dat je laptop automatisch in slaapstand valt :P

Edit:
Probleem niet opgelost.
Elke keer als ik mn laptop opnieuw opstart, moet ik hem dus eerst in slaapstand zetten, en daarna heb ik weer beeld? :S

Laatst bewerkt:
Windows 8 word niet zomaar op ieder laptop platform ondersteund het is dus vrij normaal dat je dan raare toestanden gaat krijgen
kijk op de website van de laptop fabrikant en kijk of de laptop überhaupt wel Windows 8 drivers ondersteuning aanbied

zo nee dan raad ik je aan om het bij het mee geleverde OS te houden van de laptop

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan