laptopscherm gaat vaak uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

tididi

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
ik heb een toshiba 1800-100 laptop
die als ik hem aanzet het scherm vaak na een tijdje uitgaat en als ik dan op het kleine schakelaartje druk komt het scherm weer terug en dit gaat een paar keer zo
als ik dit vaak doe blijft het scherm wel aan maar het is erg lasitig.
wie heeft er tips!

Welkom op Helpmij.:)

Hebt je bij energiebeheer de instelling zo staan dat het scherm na een bepaalde tijd uit moet?

ik heb alle energie standen zo dat er niks wordt uitgezet en de schrem scherpte hetzelfde blijft maar toch gaat hij na een tijdje uit

Je bios is waarschijnlijk zo ingetseld dat er na een bepaalde tijd gebruik wordt gemaakt van powersaving...dit om de batterij te sparen.
Deze instelling kun je zelf instellen of op maximum powersavings...waarschijnlijk staat de laatste bij jou ingesteld.Wat je dus moet doen is de advanced power manegment in je bios op custum zetten, en in ieder geval off selecteren bij het item monitor standby...

bios ?

hoe kom ik bij een toshiba laptop in de bios?
heb f2 geprobeert maar dan krijg ik alleen maar de boot volgorde

Mocht het niet zo zijn dan hoor ik het graag, dan kijk ik dit voor je na.

f??

f10 werkt niet welke zou het dan zijn?? heb vele malen dingen geprobeert maar nog geen bios gevonden

probeer anders via een dosdisk op te starten en dan TSETUP in de prompt; zo lukte het bij mijn oude toshiba...

??

het is nog niet gelukt kan het zo zijn dat ik een combinatie van toetsen moet gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan