Laptopscherm heeft kuren!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Broeder25

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 mei 2014
Berichten
2
Beste forumleden,

Graag wil ik jullie hulp voor het volgende. Deze week mocht ik van de baas thuiswerken en dus nam ik de bedrijfslaptop mee naar huis afgelopen vrijdag. Alhoewel ik de laptop in een beschermhoes vervoerd heb, kreeg ik vanochtend het volgende scherm te zien (zie bijlage):

Laptop kapot beeldscherm.jpg

Er zijn geen beschadigingen op het laptopscherm te zien en het werken met een externe monitor levert verder ook geen problemen op. Als ik met de muis over de strepen op het scherm beweeg, gaat de cursor er onderdoor en kan ik dit deel van het beeldscherm dus niet gebruiken. Ik heb de volgende vragen voor jullie:

1. Wat is er precies aan de hand met het beeldscherm? Is het beeldscherm kapot of heeft het te maken met software o.i.d.?
2. Wat is de meest voor de hand liggende reden dat het beeldscherm zulke kuren vertoont?
3. Ben ik schuldig voor het "kapotte" beeldscherm? (bijv. doordat mijn tas met daarin de laptop met beschermhoes te hard is neergegooid)

Sorry voor de vele vragen, maar ik bevind me in een benarde situatie. Mijn baas is zojuist twee weken op vakantie gegaan en heeft mij de bedrijfslaptop ter beschikking gesteld zodat ik door kan werken. Graag ontvang ik spoedig antwoord zodat ik weet hoe ik het beste kan handelen in deze situatie.

Nog even de gegevens:

Het gaat over een HP laptop, de ProBook 4540s met Windows 8.
Processor: Intel(R) Core(TM) i3-3110M CPU @ 2.40 GHz 2.40 GHz
Type Systeem: 64-bits besturingssysteem, x64-processor

Als er nog vragen zijn, dan hoor ik het wel.

Groeten Mark,
 
Ziet er toch echt wel uit als een fysiek kapot scherm. Eens te meer daar een extern aangekoppeld scherm wel goed beeld geeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan