Laptopscherm past zich aan het omgevingslicht aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

whittey

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2005
Berichten
3.663
Beste forummers, mn nieuwe laptopscherm past zich de hele tijd aan het omgevingslicht aan, tis om gek van te worden.
Nooit eens een rustig beeldscherm, het gaat schokkerig (al gaat het maar met beetjes), om gek van te worden !!
Hoe om ik van dit verschijnsel af?

Het gaat hier om een LENOVO G70-80 80FF00GVNX machine..

Alvast bedankt voor het meedenken!
Whittey
 
Aangezien het een nieuwe betreft neem ik aan dat Win 10 erop staat? Dan zal ongetwijfeld onder "alle apps" Lenovo voorkomen? Daar (bij een sub app?) zal je dan iets moeten kunnen vinden om dit uit te schakelen. Anders mogelijk onder de standaard energie instellingen (al betwijfel ik dit laatste, want dat is een algemeen Windows 'ding' en het reageren op omgevingslicht behoort niet standaard tot de Windows energie "dingen" en dus kan het bijna niet anders dan dat je dit moet kunnen regelen via een appje van Lenovo onder Lenovo..........)
 
Laatst bewerkt:
Is dat met of zonder dat de power adapter is aangesloten? Of bij beide?
 
Ik denk het al gevonden te hebben om er vanaf te komen, Instellingen - systeem - Energiebeheer en slaapstand - extra energieinstellingen en klik als laatste op de ''de schema instellingen wijzigen"

De link van Gertjan bracht me (gedeeltelijk) op weg, via gast0225 verder gezocht naar de (enegie)instellingen ...
Edmoor : Het gebeurde trouwens bij zowel mét, alswel zónder adapter ...

Nogmaals ik denk dat ik er eerst vanaf ben

Vooreerst hartelijk dank voor de assistentie !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan