Laser muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tarabass

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 jul 2004
Wil een dezer dagen een nieuwe muis aanschaffen maar weet nog niet welke. Nu ben ik,doordat ik veel game, geen fan van draadlose muisen omdat die nogal wat vertraging opleveren. Nou word mij in de winkel vertelt dat de nieuwe muis van logitech , zonder draad maar met laser!?, geen vertraging zou hebben. Ben niet zo technisch maar is dit echt zo? Is die nieuwe lasermuis wel geschikt om te gamen? Vond de 80 euro toch een beetje veel om dat uit te proberen...

Dus er is niemand die ervaring heeft met deze "lasermuis" de mx1000 van logitech, op het gebied van gamen!?:confused:

Ja, ik game wel niet, maar heb deze muis gisteren gekocht.
Werkt perdect, ik kan er niets negatiefs over vertellen.

Allereerst bedankt voor je reactie! Vind het leuk te horen dat je er plezier van hebt! Toch blijf ik met dezelfde vraag zitten, is ie (vooral omdat ie draadloos is) geschikt om te gamen? De verkoper zei mij dat ie geen vertraging had (volgens mij verkooppraat), maar wil dit wel eens van een andere gamer horen! Word mijn aim beter? Is ie nauwkeuriger? Is het überhaupt een game-muis,zoals de mx-310 of mx-510?

De enige game die ik doe is klaverjassen.
Maar eerst had ik de MX700 en die wilde niet lekker in de hoeken komen van het 19 inch scherm.
Deze 1000 komt overal zonder tegensputteren. Werkt perfect.
Anders koop je hem toch bij een zaak, die de regel heeft "niet tevreden geld terug". Bijvoorbeeld de Kijkshop. Mag je hem binnen 10 dagen terug brengen en krijg je zonder pardon je geld terug. :cool:

Laatst bewerkt:
Nooit aan gedacht! Natuurlijk!:cool:
Ja, het plaatselijke winkeltje wou hier niet aan, maar kijkshop doet dat wel ja. Gouwe tip dusz, bedankt:thumb:

Ik heb op de site van Kijkshop gekeken maar die verkopen hem natuurlijk weer niet.
Zal het toch Wehkamp worden, hoef je zelfs geeneens de deur uit.

LOL! :p

Thx, ik ga er eens ff mee aan de gang...

De Kijkshop heeft hem dus wel. Heeft mijn vrouw gisteren gezien, toen ze de prijzen ging vergelijken. :love:

Ben hier ff naar de kijkshop geweest, maar ze hadden m hier niet :( ! Moest echt een nieuwe muis hebben dus heb maar een mx510 aangeschaft! Welke wel top is hoor, werkt erg goed! Misschien dat er ooit nog een mx1000 komt (als de forums positief gezind zijn):thumb:

Bedankt voor je reacties;)

Beste Tarabass,

Hoe is de MX510 met gamen??

i.v.m. aanschaf (misschien)

Mvg,
Eric

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan