Laserjet 3300 mfp (all in one) printprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

roko7019

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 dec 2007
Mijn Laserjet 3300 mfp kan niet printen. hij blijft hangen in de modus "scannerlamp opwarmen". De scannerlamp tikt wat schuift wat heen en weer en blijft op een gegeven moment hangen op een bepaalde stand en blijft branden. Is er iemand die een oplossing weet? De scanner gebruik ik eigelijk nooit, is die te "omzeilen"
?

Laatst bewerkt:
Zou even het volgende proberen
Probeer eens nieuwe drivers deze kun je downloaden HP voor dat je deze installeerd eerst het onderstaande uitvoeren.
Laserjet uitschakelen stekkers uit de pc halen voor je deze opstart, dan de drivers verwijderen.
Daarna pc afsluiten Laserjet weer aansluiten pc opstarten en nieuwe drivers installeren

Kijk ook na of je de blokkeerclips/blokkeertape t.b.v. veilig transport van de MFP allemaal hebt weggehaald. Voor hetzelfde geld blokkeer je nu de beweging van de scannerlamp, en dan start het ding niet goed op.

Kijk dus nog eens goed in de instructies welke beperkingen/clips/tape je allemaal moet weghalen voordat je het ding in gebruik neemt.

Tijs.

De oplossing

Hallo,

De oorzaak van je probleem is vervuiling van de spiegels in de scannerunit.
Daardoor denkt een sensor dat de lamp nog niet op volle sterkte brandt..

Als je interesse hebt, heb ik een complete engelstalige handleiding voor je
om de vereiste schoonmaakactie zelf uit te kunnen voeren. Bereidt je wel voor om
er 90 minuten of langer mee bezig te zijn..

Eigenlijke reden van deze RE is eigenlijk dat ik op zoek ben naar eeen kopie van de
CD die bij deze printer hoort. HP en andere sites als Driverguide hebben alleen
de losse drivers ter download beschikbaar. Heb jij 'm nog liggen? Zo ja zou je 'm
dan een keer willen uploaden naar b.v. Yousendit.com?

Hoor graag van je!

Alain

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan