laserjet vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

jackass

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2002
Waarschijnlijk is het erg makkelijk maar ik kan het eff niet vinden.

ik heb een hp laserjet 5 via jetdirect in mijn netwerk geplaatst en hij werkt perfect alleen zodra ik een print opdracht geef moet ik nog op starten drukken om te laten printen.
Nu weet ik dat je hem zo kan instellen dat hij direct ga printen maar dat kan ik niet vinden in zijn menutje (of ik kijk er overheen).

Heb ook geen handleiding en de online handleiding kon ik het niet vinden.

thankx

Waarschijnlijk heb jij een verkeerde papierformaat gekozen in Word of moet je A4 als standaardformaat in de printer zetten. Als de formaten niet overeenkomen moet je altijd op start drukken om het afdrukken te forceren.

okee dat werkt maar:

Kan ik dat niet standaart instellen dat hij altijd a4 papier heeft ? of moet dat bij elk progje apart?

zijn eigenschappen staan al standaart op a4 maar dat hielp niet

Als het standaard op A4 staat in zowel de printer als in Word dan weet ik het ook zo even niet. Op het werk was het altijd dit probleem.

Kan ook nog aan de papierbak aansturing liggen, manual feed ipv bak 2 of bv 3.

Ik dacht al, ik vergeet er eentje :D

ben er nog niet uit hij blijft lade 2 laad letter melding geven en print pas nadat je start indruk

'Laat letter' betekend dat je een print opdracht in letter format (is een amerikaans fomat) hebt gegeven en niet in A4 formaat.

Probleem zou echter ook kunnen zijn dat de printer een opdracht in A4 heeft gekregen, er ook A4 in de pak ligt, dat de printer echter van mening is dat er letter papier in zou moten liggen, de instellingen verschilt een beetje per printer, soms kun je het aangeven in de papierbak zelf welk formaat er in zou moeten liggen, soms in het menu.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan