laserprinter drivers voor vista?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Christiaen

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2001
Hoi, weet iemand of er een universele driver bestaat om hp laserprinters aan het werk te krijgen in windows vista. Het betreft een hp laserjet 1022. Maar deze zou uiteraard ook handig zijn voor andere, toch betrekkelijk nieuwe, laserprinters waarvoor geen drivers beschikbaar zijn in windows vista.

Alvast bedankt,

Ik lees wel op de site van HP dat de Vista drivers voor jouw printer binnenkort beschikbaar zijn.
Ik weet alleen niet welke waarde je aan die uitspraak kunt hechten...

Goedemiddag,
Na een beetje googelen kwam ik dit tegen.
Dus de printer zou compatibel moeten zijn met Vista.

Hallo,

Iedereen bedankt voor de reacties. Ik was dus ook inderdaad op de hp pagina http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/...167&lc=nl&cc=nl&dlc=nl&product=439322&lang=nl beland tijdens het installeren van de printer. Ik had ondertussen geprobeerd de printer met de driver voor windows server 2003 te installeren met het gevolg dat de pc constant kwam melden dat print spooler niet actief is, zelfs na het heropstarten van deze service. Na systeemherstel, tot voor het punt waar ik de installatie was begonnen, werkt de printer raar maar waar perfect zonder ook maar één driver te installeren. Nochtans kreeg ik bij het inpluggen de melding dat het systeem de printer niet kan installeren zonder bijkomende sotware.

Nogmaals bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan