Last.fm app

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maki209

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2013
Hallo,

Ik gebruik al jàren last.fm (www.last.fm) om mijn gespeelde muziek enzo bij te houden. Destijds heb ik me suf gezocht naar hoe ik mijn plays vanop mijn iPod (ondertussen iPhone) ook kon laten registreren op mijn profiel. Uiteindelijk ging dat redelijk simpel; telkens dat ik mijn iPod aansloot, werden de gespeelde tracks gescrobbled.

Onlangs zag ik dat er ook een last.fm app is. Ik installeerde die op mijn iPhone in de overtuiging dat alle plays nu automatisch en in real-time zouden gescrobbled worden. Dat blijkt echter niet zo te zijn. Heeft er nog iemand ervaring met de last.fm app en heeft er al iemand gevonden hoe je in real-time kan scrobbelen (scrobblen?)?

Thx!

De iPhone-app doet toch echt aan scrobbling
The Scrobbler is a fully-featured music player that helps you discover connections between the tracks in your iTunes library through playlists, deep artist information, and more. Plus, it scrobbles*.
http://www.last.fm/hardware/ios

Compatible with iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S, iPhone 5, iPod touch (3rd generation), iPod touch (4th generation), iPod touch (5th generation) and iPad. Requires iOS 5.0 or later. This app is optimized for iPhone 5.
https://itunes.apple.com/app/scrobbler-for-ios/id585235199?Is=1&mt=8

Je moet dan alleen wel vanuit de Last.fm-app je muziek afspelen in plaats van de iPod-app

Je moet dan alleen wel vanuit de Last.fm-app je muziek afspelen in plaats van de iPod-app

Aha, daar knelde het schoentje dus :-) ! Thx!

Weetje toevallig of de scrobbles opgeslagen worden als ik geen internetverbinding heb met mijn iPhone? Google geeft me geen duidelijke antwoorden :p

Dat zou ik helaas niet weten, maar het lijkt mij een kwestie van testen :)

Ik vermoed van wel aangezien hij ook geschikt is voor de iPod Touch en die geen permanente verbinding met het internet kan hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan