Last.FM

Status
Niet open voor verdere reacties.

olemla

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2000
Op Startpagina.nl staat aan de rechterkant een invoerveld van Last.fm waar je na invoeren van een artiestnaam (luister naar muziek van...) online naar muziek van deze artiest of band kunt luisteren. Is het ook mogelijk dit voor mijn eigen website te maken?
Ik gebruik Frontpage en de bedoeling van mij is dan dat mijn bezoekers ook vanaf mijn website via Last FM muziek kunnen luisteren. Ik heb op internet gezocht en ook op de site van Last FM maar hier nergens iets kunnen vinden. Wie weet raad???

Er zijn altijd wel mogelijke manieren hiervoor.
Maar denk er ook aan of LAST.FM dit zelf wel wilt?
Ik weet niet om wat voor site het gaat maar als jij bijvoorbeeld Plaatjes,links van andere websites gebruikt denk dan wel aan auteursrechten.
Hiervoor zou je eerst toestemmingen kunnen/moeten vragen bij Last.FM zelf.

Groeten,
Sensicane

Op iGoogle zijn LastFM gadgets te vinden, zoals Ultimate LastFM Radio Player. Je kan de code van zo'n gadget ook op je eigen website plaatsen.

Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb Last.fm kunnen vinden op iGoogle, maar het enige dat ik ermee kan doen is kiezen voor toevoegen. Als ik dat doe, staat er Toegevoegd.
Maar waar kan ik nu de (html)code vinden zodat ik deze op mijn website kan plaatsen?

Kijk aan de rechterkant bij "Voor webmasters". Daar kun je klikken op "Deze gadget insluiten" . Daarna "code ophalen",

Nogmaals bedankt voor je hulp, maar met die codes krijg ik alleen de Last.fm radio op mijn website. Ik wilde graag alleen de searchbar zoals die ook op Startpagina.nl staat.
Ik heb ook een mailtje gestuurd naar Last.fm en kreeg dit antwoord terug:

Sorry, but it is not possible to embedd the last.fm search bar on other sites.
You can however, add widgets over at www.last.fm/widgets or banners from the
resources page: http://www.last.fm/resources/

The Last.fm Customer Service and Support Team

Kortom: Ik zal me er maar bij neer moeten leggen. Al lukt het Startpagina.nl wel...

De html kun je zo uit de bron halen maar het scriptje krijg je inderdaad zomaar niet. Wel jammer, leek me ook leuk :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan