last met inloggen op account van Microsoft op Mac

Status
Niet open voor verdere reacties.

Audass

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2014
Besturingssysteem
MacIos
Goedenavond

ik heb al sinds maanden last met het inloggen op mijn Microsoft account vanop mijn iMac (macOS).
Verschillende pogongen met verschillende accounts zijn niet succesvol. Daarom dacht ik " misschien beter het verleden uitwissen.
1. Kan dit zonder risico's en zonder verrassingen na het wissen ?
2. Indien het antwoord op vraag 1 positief is , hoe wis ik oude logins en paswoorden. Ik heb een lijstje !!

Met dank , beste wensen voor 2025 , en vriendelijke groeten
Audass

Je kan misschien beter proberen het probleem aan te pakken. Hoe dat zou moeten weet ik niet omdat je niet duidelijk maakt wat het probleem is. Last met inloggen zegt niet zoveel (zeg maar niets).

Het verwijderen van oude logins en wachtwoorden kan volgens mij helemaal niet.

Bedoel je dat deze logingegevens opgeslagen zijn in je browser?

ik kan de login gegevens terugvinden onder instellingen zie paswoorden en onder keychain. Maar niks werkt
Fijne 1 januari 2025 en een 2025 voorspoedig familiaal en lichamelijk
Audass

Die inloggegevens zijn dan gewijzigd. Je moet ze zelf dan even opzoeken of laten resetten.

Gelukkige Nieuwjaar Aar

Resetten is niet mijn voorkeur. Ik verkies opzoeken en niet continu wijzigen. Maar hoe "opzoeken" aub ?

Fijn feest
Audass

Als je de juiste wachtwoorden niet weet, en die niet in je browser staan, dan kan niemand ze opzoeken.
Jij bent als gebruiker zelf verantwoordelijk voor het veilig opslaan van je wachtwoorden bij gebruik van elke dienst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan