last van internet reclame (komt steeds terug)

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat werkt niet?

je hebt ook al gedaan wat raymond je zei?

en daar konden ze je niet helpen???

heb je een link naar jou topic toe dan???
 
Laatst bewerkt:
alees wat juli zeggen wekrt niet weet iemand plies een anderren manier?

alees wat juli zeggen wekrt niet weet iemand plies een anderren manier?
 
ja maar

ja maar als ik hijackthis heb gewdownload en ik wil het opstarten staat er bijhorende programma via het web opsporen of bijhorende programma in lijst selecteren dus ik weet niet wat het bijhorende programma is.:(
 
Je kunt de ongewilde links ook in de hostsfile plaatsen.
Je vind de hostsfile in \windows\system32\drivers\etc\
je kunt de file openen met de kladblok en de ongewilde sites onderaan toevoegen, opslaan en klaar met de ongewenste pop.ups welke niet door de microsoft popup blokker geblokkeerd worden.
Ik had geprobeerd om de (engelse) link naar het artikel te plaatsen maar dat wil niet werken, dus wil je meer weten ff googlen op vlaurie.com
 
Laatst bewerkt:
Moet gewoon met Hijackthis gaan.
Lukt dat nou al?

Waar heb je Hijachkthis vandaan?
 
Kan ht mischien niet gewoon zijn dat je Filterniveau van je pop up blokeering gewoon op laag staat ?
instellingenpopupvb3.jpg
en mischien ook is aan gedagt om internet explorer te verwijderen en er opnieuw op te zette ?
 
Laatst bewerkt:
Kan ht mischien niet gewoon zijn dat je Filterniveau van je pop up blokeering gewoon op laag staat ?
instellingenpopupvb3.jpg
en mischien ook is aan gedagt om internet explorer te verwijderen en er opnieuw op te zette ?
Ik zal kijken en ik heb hijackthis gedownload toen miste programma en nu heb ik gedaan wat juli zijden maar werkt nog niet weeet iemand anders gewoon het bijhorende programma?
 
ik zal...

ik zal die extra pop up extra beveiliging proberen
 
Ik heb er ook last van maar heb alles gehad: Spyhunter, Ad Aware en smitsfruadfix
ik heb als virusscanner NOD32 ook al Gescanned maar blijft maar komen:S
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan