pbwebmaster
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 21 apr 2008
Mensen ik ben een jongen van 16 jr en ik heb een dringende vraag, ik wordt al een tijdje lastig gevallen door een ouwe man die mijn 06 in handen heeft gekregen. Hij zet dit nummer op sexsites en dan wordt ik door allemaal vieze mannetjes gebeld. Ik ben nu erg bang dat ze mijn adres weten te vinden want dan kom ik er echt nooit meer van af ben ik bang. Nu is mijn vraag, is het mogelijk om een adres te achterhalen als je het 06nr van die persoon weet en zijn email adres? (verder staat mijn adres niet op mijn account vermeld). Ik heb mijn email account al verwijderd en een nieuwe aangemaakt dus daar ben ik al vanaf en ik heb ook zijn nr geblokkeerd dus ik heb er nu niet veel last van maar zodra hij mijn adres heeft begint het gezeik. Dus is het mogelijk om via een 06nr een adres te achterhalen (als gewone burger, dus niet met allemaal FBI apperatuur ofzo)? Help mij aub, ik wordt er helemaal gek van, naast dit probleem heb ik ook nog eens examens over een paar weken dus deze freak moet ophouden.
Gr pbwebmaster
Gr pbwebmaster
Laatst bewerkt: