Lastig gevallen door m'n eigen provider .... !!

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanveelen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 dec 2009
Berichten
3.660
Geen vraag, maar een mededeling over Vodafone .....

Onderstaand bericht heb ik zojuist naar Vodafone gestuurd:

"Ik heb geen vraag meer aan jullie. Al langere tijd wordt ik tot zo'n 12 keer per dag lastig gevallen middels telefoontjes door een anonieme beller.
Hier heb ik gisteren een overlastmelding bij jullie voor ingediend.
Wat schetst mijn verbazing: vandaag werd ik opnieuw voor de zoveelste keer anoniem gebeld en ik nam op zonder mijn naam te zeggen ...... ik kreeg een jongeman van VODAFONE te spreken. Uiteraard was ik in de veronderstelling dat jullie reageerden op mijn overlastmelding. Toen ik hierover echter een opmerking maakte bleek dat niet het geval, de lijn werd verbroken en ...... vanaf dat moment géén overlasttelefoontjes meer. Hier is slechts één conclusie mogelijk: jullie waren zelf de overlastbezorgers!!!!!! Per 22 augustus loopt mijn contract bij jullie af. Het zal jullie wel duidelijk zijn wat ik ga doen. Ik heb nog één opmerking: een stel brutale onbeschoftelingen zijn jullie .....
"

Een aangetekende herhaling van het bovenstaande plus de opzegging gaat morgen de deur uit.
 
Hallo,

Het kan iedereen zijn, al bel ik jou 10x onbekend en dan belt daarna toevallig Vodafone.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zelfde probleem hier met KPN hoor.
Internet + bellen en interactieve TV ABBO

Heb al vele malen verteld dat ze me niet lastig moeten vallen. Zelfs met het afsluiten van het abonnement al aangegeven dat ik zoiets niet wil. En toch blijven ze maar proberen.
 
Daar sta ik al met m'n mobiele nummer.
Omdat er kennelijk dummo's zijn die de strekking niet goed begrijpen nog wat 'toelichting'

Ik word al een aantal weken in toenemende mate lastig gevallen door (één of meer) anonieme bellers. De laatste week zo'n 10 tot 13 keer per dag !!!!
- Als ik opneem, hoor ik niks en wordt na enige tijd de verbinding verbroken.
- Als ik opneem en mijzelf niet 'aankondig', idem
- Als ik niet opneem gaat de telefoon (met anonieme beller dus) zo'n vier keer over en houdt dan op; er wordt niks op mijn voicemail ingesproken.

Dinsdag heb ik uiteindelijk Vodafone hierover gebeld en ik kreeg een uitgebreid verhaal te horen over 'in een belcomputer staan'; het kunnen achterhalen van anonieme bellers; en de manier waarop ik een overlastmelding online kon doen.
Die heb ik hierop direct geregeld.
De volgende dag wordt ik opnieuw zo'n zeven keer gebeld, totdat ik weer eens een keer opneem, niks zeg, maar een medewerker van ..... Vodafone zich meldt.
Ik blij, want denk dat er geanticipeert word op mijn overlastmelding.
Toen ik hierover echter een vraag stelde, vertelde de medewerker van Vodafone dat het hier NIET om ging en ...... hing direct op!!!
Vanaf dat moment heb ik geen enkel anoniem telefoontje meer gehad.

Vandaar dus mijn reactie zoals in het bericht hierboven vermeld.
Het kán natuurlijk zijn dat het niet alleen om Vodafone gaat die mij anoniem lastig valt; maar wel heel vreemd dan dat ik na het idiote telefoontje, dat een Vodafone-knul direct weer verbrak, geen enkel anonieme telefoonoproep meer heb gehad .......
Dit wekt op z'n minst de suggestie dat Vodafone mij zélf in een 'loop' had zitten.
 
Laatst bewerkt:
Dat zeg ik dus net al.

Het kan dus zijn dat het niet altijd Vodafone is geweest en dat zul je ook nooit weten. :)
En daarom ben ik het niet helemaal eens met je vooroordeel.
 
Topic gesloten, gezien er kennelijk niet een normale discussie gevoerd kan worden.
slotje.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan