Lastig iemand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Drekos

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2010
Goede avond best mensen

Ik heb een probleem, een heel irritant probleem eigenlijk
Het is namelijk zo dat mijn telefoon nummer is rond gegaan bij een aantal mensen
waarvan ik niet van op de hoogte ben geweest, Je kan wel raden wat mijn probleem is.

Mijn nummer is bij een verkeerde persoon beland, hij blijft me maar bellen midden in de
nacht en de hele dag door (Geen idee waarom hij het doet), Op zich had ik iets van oke
hij stop wel na een tijdje maar hij blijft doorgaan, Zelf wil ik er geen groot probleem van
maken (met politie enzo). En steeds mijn telefoon uitzetten en niet opnemen dat wordt zeer irritant na een tijdje. Is er een manier om zijn telefoon nummer te blokerren het is een 06 nummer.

ik zit bij Vodafone en mijn toestel is een LG kp500 (cookie)

Alvast bedankt en graag zou ik snel een reactie willen want hij heeft me al geprobeerd te
bellen toen ik dit zat te typen.

Groet,
M.

Meld 't bij je provider. Deze zal dan een soort van waakhond op jouw nummer zetten en als ook zij abnormale hoeveelheden telefoontjes constateren dan zullen zij de beller benaderen met het vriendelijke verzoek te stoppen.

Idd, je hebt nu denk ik te maken met een stalker. Weet je ook wat die iemand van je wil? wat gebeurt er als je eens een keer opneemt?

heel erg bedankt iedereen
ik zal het zeker probeeren

Groet
M.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan