Lastig Outlook Express probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

piggel

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2001
Berichten
121
Een heel vaag probleem met Outlook Express...

De laatste dagen blijft onze mail bij ontvangst hangen. OE download de berichtenlijst van de server, ziet dat er x nieuwe mailtjes zijn, en geeft dan een foutmelding.

Account opnieuw instellen geprobeerd. Helpt niet.
Account op een andere pc gezet, en voila: alles komt binnen, op 2 mailtjes na!

Norton Antivirus scan even uitgezet voor inkomende mailtjes, en de laatste twee komen ook binnen. Dit blijken volkomen lege mailtjes te zijn, dus zonder afzender, onderwerp of tekst. Alleen het volgende is te zien onder beeld-->opties, en dan onder "internet-headers":

Return-Path: <Jeanie_Fitzgerald037@yahoo.com >
Delivered-To: en dan een hele hoop informatie over ons emailadres, wat ik vanwege spamgevoeligheid maar even niet post.

Rotzooi dus, maar goed.
Mijn vraag is: Hoe zorg ik ervoor dat deze mailtjes door Norton doorgelaten worden en dus niet voor mailopstopping leiden??

Alvast bedankt!

Erik
 
Laatst bewerkt:
er zal waarschijnlijk een mail tussen zitten met een virus waardoor norton over de zeik gaat.

probeer eens met bv mail washer om de mail die je niet herkend of als verdacht beschouwd te verwijderen.

http://www.mailwasher.net/

daarna zou outlook weer gewoon mail binnen moeten kunnen halen.
 
Volgens mij staat het er niet duidelijk, maar de mail is nu dus wel allemaal binnen! Alleen, wat doe ik nou om te zorgen dat dit soort lege mailtjes
a. niet meer binnen komen
b. of in elk geval Norton geen hartaanval bezorgen...
 
Geplaatst door piggel
Volgens mij staat het er niet duidelijk, maar de mail is nu dus wel allemaal binnen! Alleen, wat doe ik nou om te zorgen dat dit soort lege mailtjes
a. niet meer binnen komen
b. of in elk geval Norton geen hartaanval bezorgen...

waarschijnlijk kreeg norton die hart aanval omdat er een virus in die mailtjes zat.
de rede dat ze leeg zijn is dat norton het virus er voor je uitgehaald heeft.
 
Zou kunnen, maar andere virusmails komen wel door (niet vaak gelukkig!) en dan krijg ik altijd een melding van Norton dat de mail besmet is.
Het kan niks anders zijn??
 
enige wat ik zou kunnen bedenken is dat norton goed over zijn nek gegaan is van een virus en dat ie daarom even raar deed.

je zou voor de zekerheid ff kunnen scannen via www.housecall.nl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan