Lastig probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

EmAaErkA

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 sep 2003
Mijn oom belde gister met de mededeling dat z'n computer constant vast liep. Het maakte niet uit wat hij deed, op een bepaald moment sloeg hij gewoon vast. Vorige week heeft hij zn computer verplaatst en sindsdien is het probleem er. Ik d8 zelf al aan loszittende kaartjes o.i.d maar dat was het niet, die zaten allemaal stevig vast. Veel meer weet ik er dus niet van, ga vanavond ff kijken. Hebben jullie misschien een idee?? Oja, en het afsluiten van Win me ging ook niet altijd zoals het hoort, dat duurde nl soms ook errug lang!

Zou toch voor de zekerheid alles hardwarematig eens weer nalopen. Check ook of de processor en geheugen goed vastzitten en dan de ventilatoren draaien

Zou kunnen maar als het probleem na het verzetten is gekomen is het niet mijn 1e gedachte

Dan trekken we de kast nog maar eens open en kijken we ff of alles nog op z'n plaats zit.

@M@rio,
even tussendoor, je bewegende mario poppetjes zijn er niet meer.

Geplaatst door puppie
@M@rio,
even tussendoor, je bewegende mario poppetjes zijn er niet meer.

Zie ze hier nog wel, zal straks thuis ff checken

Geplaatst door EmAaErkA
Vorige week heeft hij zn computer verplaatst en sindsdien is het probleem er

Toch niet heel per ongeluk even op zijn kop gezet? De HD kan namelijk niet zo goed tegen wanneer zoiets gebeurd, maar ook niet tegen harde stoten.

Probeer anders eens chkdsk /f uit te voeren.

Dennis.

Ik ga er zo naar toe en dan hoop ik meer te weten te komen!

Mm ik heb ff gekeken en inderdaad, hij viel op de raarste momenten uit. Alle kaartje zaten vast dus daar lag het niet aan. Bij systeem in het conf.scherm kwam ik wel de volgende gele uitroeptekens uit, weet niet of dat er wat mee te maken had:

Primaire ide-controller (dubbel fifo)
Secundaire ..........................
Ondersteuning voor geavanceerd stroombeheer.

Sorry, ik had een ander bericht hier geplaatst. Heb het inmiddels verwijderd.

Dennis.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan