Lastig verhaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.

larsie123456789

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 feb 2006
Beste allemaal,

Ik maak gebruik van de wanadoo (livebox) verbinding van mijn buurman. Ik kan helaas op dit adres geen abbo op adsl afsluiten omdat het niet mijn huis is...

Nu heb ik al die tijd via de dongle van wanadoo probleemloos verbinding kunnen maken met de livebox. Sinds een aatal dagen ben ik in het bezit van een laptop (dell latitude). Ik heb direct maar een router (draadloos van lynksys) gekocht in de hoop deze aan te kunnen sluiten op mijn vrije netwerkkaart (met draad). Dit lukt allemaal en als ik netwerken zoek met mijn laptop vindt hij gewoon netjes de lynksys maar geen internet! Ik krijg het niet voor elkaar!

Ik maak dus verbinding met de livebox met een usb dongle en de router zit op mijn pc aangesloten via een netwerkkabel. Ik heb de komende tijd trouwens niet de mogelijkheid om bij de livebox te komen want de buren zijn op vakantie...

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit ga instellen zodat het werkt. Als ik n.l 192.168.1.1 intik kom ik in het menu van de livebox en niet in die van de lynksys

een router achter een router is een vervelende vraag.
je moet van de linksys het router gedeelte uitschakelen en het switch gedeelte laten bestaan.
Vraag mij niet hoe want dat weet ik niet.
Is voor mij te ingewikkeld.
Ik gebruik een router met een 12 poort switch en dat werkt perfect.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan