• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

lastig

Status
Niet open voor verdere reacties.

baukjen

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2006
Voor de kenner waarschijnlijk niet echt moeilijk voor mij lastig om net dat ene laatste stukje goed te krijgen.
Wie wil mij aangeven wat ik hier vergeet of onjuist doe?
Alles gaat goed tot op het moment dat er meer dan 2 cellen leeg zijn dan gaat er iets mis.
Ergens in C13 moet iets gebeuren maar wat????????? of toch niet????

Bekijk bijlage 253587

Baukjen

ik zie toch wat tegenstrijdigheden in het voorbeeldje
maar toch een poging

mvg
Leo

Bijlagen

reactie #2. Dag Leo dat is een goede poging want volgens mij werkt het zoals ik het wil.
Ik ga nog even wat testen. Wat zijn volgens jou de tegenstrijdigheden?

Ik zie dat je een andere formule hebt gebruikt =AANTALARG die kende ik nog niet. Is zelfs beter

Bedankt
:thumb:
ik leer iedere keer weer iets meer. Weten en zoeken waar wat te vinden is nog steeds een moelijkheidsgraad. Doen is mijn motto!!

hr.gr.
Baukjen

Laatst bewerkt:
reactie #4. Ja dat is inderdaad wat tegengesteld. Op zich werkt het prima zoals je het hebt gemaakt. Vreemd is wel dat op het moment er handmatig getallen getikt worden dit helemaal prima is op het moment dat de trigger van een formule komt het niet werkt. Is daar een reden voor dat dit gebeurd?

Laatst bewerkt:
mag ik het bestand nog eens sturen of is er makkelijk uitleg aan te geven hoe ik om moet gaan met een argument? Ik heb geen flauw idee hoe ik dit moet oplossen.

Laatst bewerkt:
misschien met als en aantal.als

Code:
ALS(AANTAL.ALS($F$2:$F$9;">0")=0;VERT.ZOEKEN(I2;$I$2:$J$4;2;ONWAAR);"")

mvg
Leo

Reactie #8. Heb het getest werkt niet maar ik heb in ieder geval weer een richting waarin ik het kan gaan zoeken.
Bedankt
:)
Baukjen

Reactie #10. Bedankt ik ga hier mee aan de slag. Heerlijk weer wat te leren. Een goede nacht.

Hartelijke groet

:)
Baukjen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan