Ik ben weer even op zoek naar wat kenners.. Ik heb het voorbeeld erbij gedaan..
Op het tabblad okt/nov/dec staan alle vrije dagen voor werknemers Dit moet worden uitgebreid naar alle maanden.. Maar ik wil een los overzicht van alle CV dagen.. Deze kun je vinden op het tabblad TOTAAL. In de cellen c3-k7 heb ik deze handmatig gezet. Maar er veranderd gedurende het jaar nog wel eens wat.
Er zal vast wel een heel intelligent excel-gebruiker een formule kunnen bedenken die dit automatisch kan... Dus..
Alleen de CV dagen moeten in het overzicht op tabblad TOTAAL getoond worden (BV en andere teksten niet)..
Als er iets wijzigt moeten de data op het tabblad TOTAAL ook automatisch worden aangepast..
Ik hoop dat iemand een poging zou willen wagen...
Very thanks...
Op het tabblad okt/nov/dec staan alle vrije dagen voor werknemers Dit moet worden uitgebreid naar alle maanden.. Maar ik wil een los overzicht van alle CV dagen.. Deze kun je vinden op het tabblad TOTAAL. In de cellen c3-k7 heb ik deze handmatig gezet. Maar er veranderd gedurende het jaar nog wel eens wat.
Er zal vast wel een heel intelligent excel-gebruiker een formule kunnen bedenken die dit automatisch kan... Dus..
Alleen de CV dagen moeten in het overzicht op tabblad TOTAAL getoond worden (BV en andere teksten niet)..
Als er iets wijzigt moeten de data op het tabblad TOTAAL ook automatisch worden aangepast..
Ik hoop dat iemand een poging zou willen wagen...
Very thanks...