Lastige muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lima-nl

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2002
Hoi allemaal,
Heb voor m'n dochters twee draadloze muizen gekocht van sweex.Nu wil het geval dat de muizen elkaar in de weg zitten dus als m'n ene dochter met haar muis beweegt beweegt ook de muis van m'n andere dochter op haar computer terwijl ze in verschillende kamers zitten.
Is daar iets aan de doen of moet ik één muis eruit doen en dan maar een ander merk kopen?
Bedankt alvast

Als het goed is kun je via de knop "connect" een ander kanaal kiezen. Lees de gebruikershandleiding er even op na, ik weet niet zeker of dat ook bij Sweex zo is.

klopt, bij de Sweex muis kan je kanaal 1 en 2 kiezen doormiddel van twee knopjes. Lees dit even, staat op de site van Sweex.

1. Mijn muis functioneert niet ?

Op de onderzijde van het laadstation bevindt zich een schakelaar en een klein drukknopje.

Op de onderzijde van de muis bevindt ook een drukknopje en onder het batterij klepje ook een schakelaar. Het is van belang dat deze schakelaars op de zelfde staan. Hierna drukt op de onderzijde van het laadstation op het drukknopje het groene lampje op het laadstation gaat knipperen, vervolgens drukt u het drukknopje van de muis, het lampje op het laadstation gaat contimue branden.

De muis is nu klaar voor gebruik. !

Zorg dus dat beide muizen een verschillende instelling hebben.

Bedankt voor jullie snelle reactie,
er is weer rust in huis,ze doen het.
Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan