Lastige vragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter118

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2008
Berichten
36
Hallo leden, ik ben hier nieuw en heet Peter.:thumb:


Ik moet antwoord op dit vraag krijgen om door te gaan met nog een hoger niveau voor ICT, maar ik raakte in de war dus kon niks zeggen. Kan a.u.b iemand mij hierbij helpen? Dit is mijn vraag.


HOE, werkt een anti-virus programma? Ik moet dit exact weten. Hier raakte ik bij stil:confused:

Ik weet eigenlijk wel hoe het werkt, maar met woorden kwam ik nergens terecht.

En dit is mijn laatste vraag. Hoe ziet een anti-virus programma of iets een virus is?


Kan iemand mij hierbij helpen.
 
We willen je best helpen maar lees eerst dit eens door:

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=278800

En vertel eerst zelf wat je gevonden hebt. Wij zijn er namelijk niet voor om jouw huiswerk/studie of wat dan ook te gaan doen :)

^ Ik wil alleen weten HOE ik dit het beste kan vertellen aan mijn leraar. Ik weet natuurlijk hoe een antivirus programma werkt, maar kan het niet vertellen. Er komt niets tevoorschijn. Ik wil dat niemand iets voor me opzoekt of wat dan ook. Alleen wil ik even vragen hoe ik dit het beste kan uitleggen aan mijn leraar....
 
Dat wordt lastig om jou de woorden in de mond te leggen.Misschien een idee dat jij hier in jou woorden probeert uit te leggen hoe een scanner werkt en wij jou eventueel corrigeren en aanvullen?
Op "papier" kan je het rustig aan doen en wij kunnen je dan tips en aanvullingen geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan