Lastige Zusjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

PROBLEM-MAKER

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2003
Berichten
71
Hey allemaal ik heb een big problem...

Ik heb van mijn vader te horen gekregen dat ik voor zijn kinderen (mijn kleine zusjes) MSN & TMF volledig moet verwijderen...

Er is te veel gerotzooi op die 2...


Dus dat heb ik geprobeerd met Sygate... :D:D:D



zie ook : http://helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=115903&highlight=Msn+volledig


en : http://helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=117208&highlight=tmf


Maar na dat ik dat heb gedaan waren die 2 voor 2 maanden weg : Gelukkig :thumb:


Maar die 2 zusjes hebben allebei een kleine "Helpdesk"

Hun mobieltje..

Daar bellen ze hun vrienden mee op om te vragen wat het probleem kan zijn...

En die zeiden dat Sygate weg moest en toen deed ie het in een x weer...

Ik wil graag :cool: iets slimmer zijn dit keer...
Ik heb XP pro en daar ken je in Configuratiescherm>Sofware de rechten beveiligen ...


Wie kan mij precies uit leggen hoe ik Configuratiescherm>software met een w8woord beveilig zodat ze geen software kunnen verwijderen....


Thanks alvast..

-Mounir-
 
installeer easy file & folder protector, msn er in zetten,w8woord erop en 't is klaar.........
 
Wel eens aan de standaard optie van internet explorer gedacht?

attachment.php
 

Bijlagen

  • beveiliging.jpg
    beveiliging.jpg
    49,2 KB · Weergaven: 232
Re: ???????

Geplaatst door PROBLEM-MAKER
Het kan toch ook gewoon via Accountbeheer???

Maar ik weet niet hoe....

Gewoon internet opties -> beveiliging en daar op websites met beperte toegang klikken. Daar kun je websites toevoegen die niet meer bezocht kunnen worden en volgens mij kun je daar ook nog een mooi wachtwoordje opzetten.
 
Ga effe naar Gebruikers-account

Als je XP pro hebt en je gaat naar


Configuratiescherm>Gebruikersaccount dan zie je dat je je accountstype kan veranderen zodat de andere geen software kunnen toevoegen en verwijderen enz...



Dat wil ik..
 
Re: Ga effe naar Gebruikers-account

Geplaatst door PROBLEM-MAKER
Als je XP pro hebt en je gaat naar


Configuratiescherm>Gebruikersaccount dan zie je dat je je accountstype kan veranderen zodat de andere geen software kunnen toevoegen en verwijderen enz...



Dat wil ik..

Dat kan met tweakui wel.. gewoon het configuratiescherm weghalen uit het startmenu.. en ook dingen als 'uitvoeren' kan je beter weghalen omdat ze anders nog gewoon de cpl kunnen runnen en ze alsnog software kunnen verwijderen.

Maar waarom zo moeilijk doen als het ook makkelijk kan? :confused:
 
Tweak ui??

Als ik die Tweak ui ofzo download..

Dan krijg ik een .zip file

als ik die unzip dan en open danstaat erop. :



"Should Tweak ui be run from the Control panel . Would you like to install it?"


Als ik op YES klik dan gebeurt er niks
 
Start, instellingen, configscherm, gebruikersaccount. Daar kan je accounts aanmaken als hoofdgebruiker.
Vervolgens blokkeer je met breezer zijn manier site's. Dan download je de goede TweakUI van de M$ site en zet je veel dicht. Vervolgens maak je van die account een account met beperkte rechten.

Daar kom je bijna niet omheen.
 
OPGELOST

Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor jullie antwoorden want het probleem is
OPGELOST
 
Laatst bewerkt:
Ok, mooi zo :thumb:.

Zou je mischien die overbodige witruimte wat in kunnen korten ;)?
 
Re: OPGELOST

Geplaatst door PROBLEM-MAKER
Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor jullie antwoorden want het probleem is
OPGELOST

Als je dan het probleem nog even 'status opgelost' wilt geven.. (onderaan de pagina).
 
Re: Re: OPGELOST

Geplaatst door BrEeZeR


Als je dan het probleem nog even 'status opgelost' wilt geven.. (onderaan de pagina).

Jep, want dat doe ik niet meer:D.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan