• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

% laten zien in grafiek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Clipstra

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2008
Beste,

Ik denk wat ik wil/zoek niet mogelijk is, echter nooit geschoten is altijd mis!

In het voorbeeld bestand heb ik 3 sheets. In sheet 1 staat platte data, deze data haal ik van het net en plak ik hierin. Op blad 2 staat de draaitabel van sheet 1. En de 3de sheet laat de grafiek van de draaitabel zien. Het voordeel voor mij is dat ik alleen de data in sheet 1 hoef te plakken en (al) mijn grafieken zijn weer geupdatet. Echter zou ik aan de draaigrafiek nog iets willen toevoegen en dat is de % waarde van de omzet. Op de y-as moet de nominale waarde blijven staan, maar in de staven zou ik het % willen laten zien (de onderlinge verhouding van de omzetten A t/m D voor die periode). Uiteraard is het makkelijk om de omzet cijfers relatief te laten zien, maar dat is dus wat ik zoek.

Hoop dat het duidelijk is.

Op mijn werk kan ik geen bijlage openen, dus mocht je een antwoord hebben kan ik er pas vanavond op reageren..

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan