Latijn Nederlands woordenboek werkt niet (64-bit)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janklep

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2006
Hallo allemaal,

Ik heb een klein probleempje. Mijn Latijn-Nederlands-woordenboekprogramma (Harm Pinkster) werkt niet meer sinds ik een win7 64bit pc heb. Hij geeft de volgende foutmelding: "Kan bestand of assembly System.Data.SQLite, Version 1.0.60.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=db937bc2d44ff139 of een van de afhankelijkheden hiervan niet laden. Poging om een programma te laden met een onjuiste indeling."

Kan je hier iets aan doen? Op internet zie ik alleen exporteren als 32-bit software ipv any CPU, maar ik heb het bronbestand natuurlijk niet...

Alvast bedankt,

Janklep

Probeer het volgende: Download en pak uit in een map: ADO.NET 2.0 Provider for SQLite

Ergens in/onder de map waar je hebt uitgepakt moet dan een submap x64 staan.
Kopieer System.Data.SQLite.dll, System.Data.SQLite.exp en System.Data.SQLite.lib naar de map waar je woordenboek is geïnstalleerd. Kijk of dat meteen werkt.
Is dat niet het geval, plaats diezelfde 3 bestanden in de submap System32 van je Windows map en kijk nog een keer of het probleem is opgelost.

Succes,

Tijs.

Het werkt. Dankjewel voor deze snelle oplossing! (Gratias ago ;))

Janklep

Probeer het volgende: Download en pak uit in een map: ADO.NET 2.0 Provider for SQLite

Ergens in/onder de map waar je hebt uitgepakt moet dan een submap x64 staan.
Kopieer System.Data.SQLite.dll, System.Data.SQLite.exp en System.Data.SQLite.lib naar de map waar je woordenboek is geïnstalleerd. Kijk of dat meteen werkt.
Is dat niet het geval, plaats diezelfde 3 bestanden in de submap System32 van je Windows map en kijk nog een keer of het probleem is opgelost.

Succes,

Tijs.

Hey,
ik krijg exact dezelfde foutmelding maar die stappen lukken niet...
Toevallig dat ik hier na 3 jaar nog reactie op kan krijgen?
Ilona

@IlonaHuygelier: Met "die stappen lukken niet" kan ik weinig.
Wat lukt er niet? En wat heb je wel en niet van de instructie kunnen uitvoeren?

Tijs.

@IlonaHuygelier: Met "die stappen lukken niet" kan ik weinig.
Wat lukt er niet? En wat heb je wel en niet van de instructie kunnen uitvoeren?

Tijs.
Ik heb die map gedownload en uitgepakt en dan die drie bestanden onder x64 eerst in dezelfde map van het woordenboek gekopieerd.
Daarna woordenboek nog eens opengedaan, maar nog steeds dezelfde foutmelding.
Vervolgens de drie bestanden onder System32 geplaatst, maar nog steeds geen verandering.
Maar ik weet in de eerste plaats al niet echt wat het probleem is, maar het leek me al een vooruitgang dat iemand anders ook dezelfde foutmelding kreeg.

Je voorganger heeft het met de instructie werkend gekregen. Nu het jou daarmee niet lukt zijn mijn opties (helaas) alweer op.
PS: Ik ga er wel vanuit dat
a. Je een Windows 64-bits versie hebt, dus bijv. Vista 64-bits, Windows 7 64-bits, Windows 8 64-bits
b. Het ook bij jou gaat om Latijn-Nederlands-woordenboekprogramma (Harm Pinkster)
want op die combinatie was de vraag (en het antwoord) gericht.

Tijs.

Je voorganger heeft het met de instructie werkend gekregen. Nu het jou daarmee niet lukt zijn mijn opties (helaas) alweer op.
PS: Ik ga er wel vanuit dat
a. Je een Windows 64-bits versie hebt, dus bijv. Vista 64-bits, Windows 7 64-bits, Windows 8 64-bits
b. Het ook bij jou gaat om Latijn-Nederlands-woordenboekprogramma (Harm Pinkster)
want op die combinatie was de vraag (en het antwoord) gericht.

Tijs.

Zowel a en b zijn ook bij mij van toepassing...

Zoals gemeld houdt het daarmee voor mij dan op.
Misschien de leverancier/maker nog eens raadplegen voor hulp.
PS: Ik heb bij UAP rondgekeken, maar ik vind geen informatie over technische ondersteuning van de digitale producten. Wordt dus (m.i.) een telefoontje eraan wagen om te zien waar je nu eigenlijk zou moeten zijn voor technische ondersteuning.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan