Launchbar Vaagheid :S

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frozone

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2008
Uhm ik heb zojuist Mafia geinstalleerd, en daarna eraf gegooid omdat het spel in mijn ogen gewoon zuigt, maar ik kan de map van mijn launchbar niet verwijderen, er staat niks meer in en als ik rechtermuisknop druk verschijnt er geen venster wat er bij andere mappen wel verschijnd. Verplaatsen geeft een error.

Screenshots

Desktop1.png

Desktop2.png

Ik gebruik voor het verwijderen van software altijd youruninstaller 2008. Deze gooit echt alles eraf en blijf je niet met restjes zoals dit zitten. Om maar niet te spreken wat er allemaal in het register blijft staan na "normaal " verwijderen.

Ik gebruik smarty uninstaller die in feite hetzelfde doet

-scant register
-scant HD for bestanden van dat programma
-verwijdert shortcuts en mappen

altijd verwijderd hij ook de map in de launchbar alleen deze lijkt bugged geraakt ofzo hij wil niet weg

Heb je al een keer een reboot gedaan?
Zo nee, doe dat en probeer de map daarna nog een keer te verwijderen.
Zo ja, al geprobeerd in veilige modus??

Ja al geprobeerd alle 2, sorry. heb het spel al 2 weken geleden ofzo gedeinstaleerd met smarty uninstaller....

oh, ja niet direct op gelet :P
Ik was gewoon naar de map mafia aan het kijken..
(mafia vind ik anders nog wel een leuk spel, wel aartsmoeilijk! ;) )

heb je dit ook al eens geprobeerd?

Uhm ik zal dat vanavond (onder het eten als ik er tog niet ben) even proberen :P zit ook zoon cleaner in Tuneup 2008.

Nee alle 2 doen het niet, :( Helaas de map is er nog en nog onverwijderbaar ook .... zelfde als eerst dus

dus de map mafia in program files is er zelf ook nog?

En het lukt echt niet in de veilige modus?

Nee echt niet, de program files map staat er ook nog

krijg steeds de error melding die hierboven staat :( ook met deleten met manuall of in the shredder van tuneup

Probeer het nu nog een keer in veilige modus

Laatst bewerkt:
ik vind je error eigenlijk wel vreemd..
cannot read :confused:

heb je al eens "chkdsk /f" uitgevoerd?

je gaat naar start - uitvoeren en daar typ je dan "chkdsk /f" in zonder de aanhalingstekens natuurlijk ;)

Helaas ook dit heeft het probleem niet veranderd

(ik heb zon windows vista groene look met chekdisk :S :P, er staat ook windows vista)

Helaas ook dit heeft het probleem niet veranderd

(ik heb zon windows vista groene look met chekdisk :S :P, er staat ook windows vista)

huh wat bedoel je juist met dat laatste? :P
kan je anders ook eens een screenshot plaatsen voor het duidelijker te maken :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan